کرمانشاه؛

راه‌اندازی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواستار حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از راه‌اندازی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین در این دانشگاه شد.

دکتر حسین کریم گفت: در بعد بین‌المللی پروژه‌هایی در دست اجرا است که باعث می‌شود دانشگاه علوم پزشکی در قفس استان، منطقه و حتی کشور نماند و رویکرد بین‌المللی داشته باشد.
کریم از جدی گرفتن بحث دانشگاه‌ نسل سوم در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز خبر داد و اظهار کرد: کشورهایی که جهش داشتند به سمت چنین دانشگاه‌هایی پیش رفتند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌های ارتقاء کیفیت و نظارت و کنترل را در دست اجرا داریم که در این بخش نیز " اتاق مانیتورینگ" در معاونت بهداشتی راه‌اندازی شد و امیدواریم امسال و سال آینده نیز تعداد دیگری از این اتاق‌های مانیتورینگ به بهره‌برداری برسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تمام امور دانشگاه و پروژه‌ها بر اساس برنامه عملیاتی پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: بر اساس این برنامه‌ عملیاتی، نقشه راه در ابتدا و انتهای سال برای همه بخش‌های دانشگاه علوم پزشکی مشخص است.
کریم همچنین از اجرای طرح پرونده سلامت الکترونیک در کرمانشاه نیز یاد کرد و گفت: پرونده سلامت الکترونیک به زودی یک برند کرمانشاه خواهد شد و در کنار آن برنامه‌های پزشکی از راه دور را دنبال می‌کنیم.
وی در ادامه به خواسته‌های دانشگاه علوم پزشکی استان از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اشاره و تصریح کرد: راه‌اندازی دانشکده علوم و فناوری‌های نوین از مهمترین خواسته‌های ما است و نیاز جدی به راه‌اندازی آن داریم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.