کرمانشاه؛

ایجاد تعادل در قیمت شکر

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه به تلاش های صورت گرفته در زمینه جلوگیری از افزایش قیمت شکر در بازار اشاره کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رحیمی گفت: به دلیل برخی مشکلات در عرضه شکر شاهد افزایش قیمت این محصول در بازار تا 3500 تومان بودیم که با تلاش‌های صورت گرفته قیمت آن روند نزولی به خود گرفته است.
رحیمی با تقدیر از عملکرد معاونت بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی در زمینه برخورد با برخی تخلفات صورت گرفته اظهار کرد: این دو دستگاه با مشاهده افزایش قیمت ها در همان هفته اول به این موضوع به شکل ویژه ورود کردند و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.
وی افزود: طی هفته های اخیر بازرسی های متعددی از واحدهای تولید شکر در استان به عمل آمده و تمهدیداتی اندیشیده شده تا شکرهای تولیدی در داخل  استان توزیع شوند که این راهکار در تنظیم بازار بسیار اثرگذار بوده است.
وی عنوان کرد: در این زمینه با کسانی که قصد خارج کردن شکر تولیدی از استان را داشته و یا به‌دنبال اخلال در بازار بوده‌اند با جدیت برخورد شده و با تشکیل پرونده به دستگاه‌های قضایی سپرده شده‌اند.
وی تلاش های صورت گرفته در زمینه تنظیم بازار شکر را بسیار موفقیت آمیز توصیف کرد و از تعادل بازار این محصول خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و وارد شدن شکر به بازار، قیمت این محصول تا اویل مهرماه به 2800 تومان می‌رسد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، شکر ، قیمت ، تعادل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.