اردبیل؛

بدهی 35 میلیارد تومانی راه‌آهن اردبیل

نماینده مردم اردبیل٬ نیر٬ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن اردبیل بیش از ۳۵ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارد و نیاز است در این راستا اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صدیف بدری در بدو ورود اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به اردبیل اظهار داشت: متاسفانه استان اردبیل بیش از 35 میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارد که نیاز است در این زمینه اقدامات اساسی توسط مسئولان مربوطه انجام شود تا دغدغه و نگرانی همکاران پروژه راه‌آهن اردبیل برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن اردبیل یکی از پروژه‌های اولویت‌دار برای اختصاص بودجه عمرانی در امسال و سال آینده است٬ افزود: با سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روند اجرای عملیات این پروژه مهم بررسی می‌شود تا بتوانیم این پروژه را از بن‌بست فعلی خارج کنیم.

نماینده مردم اردبیل٬ نیر٬ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک سال 96 سال خوبی برای روند اجرای عملیات پروژه راه‌آهن اردبیل خواهد بود و علاوه بر اختصاص عمرانی در صدد هستیم از فاینانس خارجی نیز اعتبارات ویژه‌ای برای این پروژه در نظر بگیریم تا بتوانیم این پروژه را در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری برسانیم.

بدری بیان کرد: اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته در کشور افزایش یافته است و انتظار می‌رود امسال نیز اعتبارات عمرانی در کشور افزایش یابد تا بتوانیم پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی در کشور به خصوص استان اردبیل را به بهره‌برداری برسانیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در کشور زیاد است و در این زمینه مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی بتواند گام بزرگی در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بردارد و رونق خاصی به اقتصاد منطقه داده شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.