قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان برای حفظ منافع جناحی در انتخابات 92 از روحانی حمایت نکردند

عضو حزب مردم سالاری گفت:حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی در انتخابات92 برای حفظ منافع جناحی و گروهی نبود بلکه برای نجات از برخی مشکلات بود.

خع
داریوش قنبری عضو مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برآورده شدن انتظارات اصلاح طلبان از دولت روحانی و انتظارات آنها از وی در صورت پیروزی در انتخابات96، گفت: اصلاح طلبان انتظار پیشبرد منافع ملی را داشتند و به همین دلیل از روحانی حمایت کردند.

وی در ادامه افزود: حمایت آنها از روحانی برای منافع جناحی و گروهی نبود بلکه برای نجات از مشکلاتی بود که به دلیل برخی کج روی های به وجود آمده بود.

قنبری تصریح کرد: تاحدودی به آن شرایطی که مدنظر بود رسیدیم و در حال حاضر کشور در سایه به نتیجه رسیدن برجام در اوضاع مطلوبی به سر می برد.

عضو حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه ایران در نظام بین‌المللی شرایط بهتری پیدا کرده است ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مورد نظر اصلاح طلبان که منجر به حمایت آنها از روحانی شد رعایت حقوق شهروندی بود که نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده زیرا در گذشته اعتقادی به این موضوع نداشتند و حتی فضای سیاسی کشور کاملا امنیتی بود اما در حال حاضر فضای خوبی حاکم است.

وی بیان کرد:  فضای فرهنگی کشور در اکثر بخش ها از جمله رسانه، مطبوعات و هنر نسبت به قبل آزادی‌های نسبتا خوبی به وجود آمد و در مجموع دولت در تمام این بخش‌ها عنایت خاصی داشته و انتظار ما تداوم همین روند است و امیدواریم در‌آینده این روند ادامه پیدا کند و اصلاح طلبان نیز برای تداوم این روند باید در سال 96 از روحانی حمایت کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار