ارومیه؛

صادرات روزانه 500 تن میوه از ارومیه به کشورهای همجوار

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه گفت: به طور متوسط روزانه 500 تن میوه از ارومیه به سایر کشورهای همجوار این شهرستان صادر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا جلیل‌زاده اظهار داشت: با توجه به فصل برداشت انواع محصول باغی از باغات ارومیه، شاهد صادرات انواع میوه و تره‌بار از ارومیه به سایر استان‌ها و کشورهای همجوار هستیم.

وی با اشاره به حجم صادرات میوه و تره‌بار از این شهرستان، تصریح کرد: به طور متوسط روزانه 500 تن میوه از ارومیه به سایر کشورهای همجوار این شهرستان صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری ارومیه با بیان اینکه در سال گذشته شاهد توسعه میدان میوه و تره بار ارومیه بودیم، خاطرنشان کرد: میدان میوه و تره‌بار ارومیه در 15 هکتار احداث شده است و با توجه به نیاز، قابل توسعه است.

وی با بیان اینکه 260 مغازه در میدان میوه و تره‌بار این شهرستان فعالیت دارد، ادامه داد: امسال در راستای توسعه غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار شاهد احداث غرفه‌های جدید بودیم.

جلیل‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون میدان میوه و تره‌بار شهرداری ارومیه در داخل شهر قرار دارد، اظهار داشت: این امر سبب ایجاد ترافیک در داخل شهر می‌شود که بنا داریم براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده این میدان را به خارج از شهر منتقل کنیم.

مدیرعامل میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه با بیان اینکه هم‌اکنون برای کاهش میزان ترافیک در خیابان منتهی به میدان میوه و تره‌بار ارومیه اقدامات اساسی انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: در این خصوص پارکینگ برای نگهداری خودروها در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.