شیراز؛

مراقب تلفن همراه خود باشید

با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس فردی که در فضای مجازی باعث سلب آسایش خانم شیرازی شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سید موسی حسینی رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که با ربودن گوشی تلفن همراه خانمی در شیراز و استفاده از برنامه های شبکه اجتماعی موجود در تلفن همراه و انتشار اکاذیب باعث سلب آسایش و آبرو ریزی خانم شیرازی شده بود.
حسینی افزود: چندی پیش خانمی 31 ساله با ارایه مرجوعه قضایی مدعی شد هفته گذشته زمانی که برای خرید مایحتاج روزانه به یکی از فروشگاه های مواد غذایی در سطح شهر می رود، بعد از خرید اجناس و خروج از فروشگاه متوجه می شود تلفن همراهش مفقود شده است.
وي ادامه داد: برای ردگیری به وسیله تلفن همراه شوهرش به دستگاه خودش تماس می گیرد اما پاسخی دریافت نمی کند ولی متوجه می شود که شبکه اجتماعی واتس آپ تلفنش فعال است اما با فرستادن پیام به وسیله واتس اپ و درخواست کمک، از یابنده گوشی نتیجه ای نمی گیرد. بعد از گذشت دو روز از طریق چند تن از بستگانش با خبر می شود یابنده گوشی، از طریق شبکه اجتماعی واتس اپ و تلگرام برای مخاطبین تلفنش پیام ها و اخبار کذب و عکس های مستهجن با نام وی می فرستد و این عمل باعث آبروریزی برای او شده است و برای جلوگیری از تبعات بیشتر این قضیه خواستار پیگیری این پرونده شد.
رئيس پليس فتا استان فارس خاطر نشان كرد: با تشکیل پرونده در پلیس فتا استان، ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند.
حسيني بيان كرد: ماموران پلیس فتا پس از بررسی های تخصصی و اقدامات فنی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.
رئیس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: شهروندان از تلفن همراه خود به خوبی مراقب کرده و برای آن رمز های معتبر انتخاب کنند تا در هنگام سرقت یا مفقودی امکان دسترسی به اطلاعات شما میسر نشود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار