ارومیه؛

پیشرفت90درصدی پروژه عمرانی فجر

مدیر توسعه وتامین منابع فیزیکی وامور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از پروژه های در حال ساخت بازدید بعمل آورد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  وطنی مدیر توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه در طی بازدید از پروژه های عمرانی بلوک زایمان و کلینیک تخصصی فجر سردشت در خصوص آخرین روند این پروژها، از پیشرفت 90 درصدی بلوک زایمان ابراز خرسندی کرد و خاطر نشان شد: امیداورم تا آخر شهریور ماه جاری به بهره برداری برسد.

وطنی در ادامه از زحمات مسئول فنی شبکه، مهندس خالد سلیمی بابت تلاش شبانه روزی در به ثمررساندن پروژه بلوک زایمان که بطور امانی اجرا شده بود قدردانی و از شهروندان شهرستان سردشت بابت فاصله زمانی شروع پروژه تا اتمام آن بدلیل کمبود فضای فیزیکی عذرخواهی کرد.

وی در خصوص پروژه کلینیک تخصصی فجر سردشت ضمن بازدید از روند اجرای پروژه، از رعایت نکات فنی آن اظهار رضایت نمود ولی از برنامه زمانبندی آن اعلام نارضایتی کرد که دراین خصوص پیمانکار قول مساعد داد تا 40 روز آینده نسبت به رساندن پروژه به برنامه زمانبندی هماهنگ شوند.

مدیر توسعه و تامین فضای فیزیکی دانشگاه در خصوص تحویل زمین مرکز جامع سلامت بریسو اظهار داشت : در صورت تامین نمودن در اسرع وقت توسط مرکزبهداشت سردشت، عملیات ساخت پروژه سریعاً انجام خواهد شد در غیر این صورت پروژه حذف خواهد شد. وی در ادامه در خصوص پروژه مرکز جامع سلامت اسلام آباد خاطر نشان کردپروژه فوق به پیمان واگذار شده و هفته آتی عملیات اجرای آن شروع خواهد شد.

لازم به ذکراست: پروژه کلینیک تخصصی فجر سردشت با زیربنای 750 مترمربع از اسفند 94 بااعتباربالغ بر 16 میلیارد ریال و پروژه بلوک زایمان با زیربنای 320 متر مربع از آبان 94 با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد و500 میلیون ریال از پروژه های عمرانی در حوزه درمان میباشد که در اینده نزدیک شاهد افتتاج و به بهره برداری رسیدن آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.