ساری،

جبران خسارت مناطق طوفان زده مازندران

خسارت مناطق طوفان زده مازندران جبران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده ویژه رئیس جمهور امروز در نشست ستاد مدیریت بحران مازندران در قائمشهر گفت: بر اساس هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تامین اعتبار مورد نیاز برای بازسازی مناطق توفان زده ، در کمترین زمان به مردم این مناطق خدمات رسانی می شود.

فریدون افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به برآورد خسارت ناشی از طوفان دیروز به واحدهای مسکونی استان مازندران است و باید در سریع ترین زمان گزارش خود را در اختیار استانداری قرار دهد تا با جمع بندی و ارسال آن به وزارت کشور ، زمینه طرح آن در هیئت دولت برای تامین بودجه فراهم شود.

به گفته وی ؛ خسارت های ناشی از این حادثه در مازندران از محل مصوبات دولت و تسهیلات بانکی جبران می شود.

نماینده ویژه رئیس جمهور با مطلوب خواندن خدمت رسانی به مردم مناطق حادثه دیده از هشدارهای به موقع و تلاش دستگاههای اجرایی مازندران برای کاهش خسارتهای توفان و نیروهای نظامی و انتظامی برای برقراری امنیت قدردانی کرد.

فریدون افزود: ستاد مدیریت بحران با برگزاری نشست روزانه تا رفع کامل مشکل مردم و تامین آرامش خسارت دیدگان در منطقه حضور دارد .

فلاح استاندار مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه تلاش های نیروهای امدادی استان برای رفع مشکل مردم این مناطق همچنان ادامه دارد، گفت: تا اواخر امشب برق و آب همه مناطق توفان زده وصل می شود.

طوفان بامداد جمعه با سرعت 90 تا 130 کیلومتر در ساعت خسارت هایی به واحدهای مسکونی و نیز شبکه آب و برق استان مازندران وارد کرد که میزان خسارت آن در حال بررسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار