ساری،

خسارت 10 میلیارد ریالی به شبکه توزیع برق آمل

10 میلیارد ریالی به شبکه توزیع برق آمل به علت وقوع طوفان خسارت وارد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرماندار ویژه آمل در جلسه مدیریت بحران در امور برق آمل گفت: با مساعدت وزیر نیرو یک اکیپ 60 نفره از استان تهران به عنوان استان معین مازندران دیشب وارد شهرستان آمل شدند.

احمد منفرد افزود: این اکیپ ساماندهی و سازماندهی انجام شد و در قالب 5 گروه به شهر و بخش های آمل عازم شدند و این تعهد را می کنیم که مشکلات برقی شهر و روستاهای شهرستان امروز قبل از رسیدن اذان مغرب به اتمام برسانیم.

محمد مهدی گرائیلی افرا مدیر امور برق شهرستان آمل با اشاره با طوفان هوا همراه با رعد و برق درشهرستان گفت: در ساعات اولیه حوادث ستاد مدیریت بحران با حضور کلیه روسای ادارات و بخش ها در دفتر مدیریت برگزار شد.

وی با بیان اینکه قبل از هرگونه اقدامی میزان خسارت و بیشترین حوادث را مورد بررسی قراردادیم افزود: متاسفانه در دو بخش دابو و دشت سر به علت اینکه فضای این دو بخش باز بوده و از لحاظ فنی بادگیر بوده باعث شکسته شدن پایه های برق زیادی همراه با قطعی شدید برق شدیم.

مدیر امور برق شهرستان آمل گفت: تاکنون 120 اصله پایه های فشار متوسط و فشار ضعیف در مناطق مختلف شکسته شد و10 دستگاه پست توزیع هوائی در مناطق امور سقوط کرد.

گرائیلی افرا افزود: مجموعا 100کیلومتر خطوط 20 کیلو ولت و 80 کیلومتر خطوط فشار ضعیف دچار آسیب جدی وارد شد.

وی گفت: برابر برآورد انجام شده توسط فهرست بهای شرکت توزیع بیش از یک میلیارد تومان خسارت به تجهیزات توزیع امور برق آمل وارد گردیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.