چرخساز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوا مطرح کرد؛

آخرین آمار و اطلاعات از سیل و طوفان در کشور/ مرگ 7 نفر و امداد رسانی به 8 هزار و 500 تن

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرین آمار و اطلاعات مربوط به امداد رسانی در جریان طوفان و سیل در 5 استان کشور را تشریح کرد.

آخرین آمار و اطلاعات از سیل و طوفان در کشور/ مرگ 7 نفر و امداد رسانی به 8500 تنناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ادامه داشتن عملیات امداد رسانی به هموطنان در طوفان و سیل مازندران خبر داد و گفت: از روز گذشته تاکنون 5 استان مازندران، گلستان، سمنان، اردبیل و آذربایجان شرقی درگیر سیل و طوفان بودند.

وی ادامه داد: در این استانها، 21 شهرستان قائمشهر، سوادکوه، آمل، بابل، ساری، جویبار، نور، بابلسر، بندپی، بهشهر، نوشهر، چالوس، کلاله، آق قلا، بندرگز، کردکوی، مینودشت، گرگان، شاهرود، پارس آباد، هریس و 143 شهر و روستا دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به امداد رسانی به 8 هزار و 414 نفر از هموطنان در جریان سیل و طوفان مطرح کرد: تاکنون 7 نفر که 3 نفر در استان مازندران و 4 نفر در استان گلستان بودند، بر اثر سیل و اصابت صاعقه جان خود را از دست داده اند.

وی به اسکان اضطراری 40نفر با برپایی 10دستگاه چادر اشاره کرد و گفت: در این مدت به 51 مصدوم نیز امداد رسانی شده است.

چرخساز از نجات جان 4 نفر و انتقال آنها به مناطق امن خبر داد و بیان کرد: امدادگران از 75 واحد مسکونی لجن و گل لای را تخلیه و 4 دستگاه خودرو را از میان سیلاب بیرون کشیده اند.

به گفته وی، تاکنون 11 هزار و 200 کیلوگرم نایلون و 130 تخته پتو میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار