تشدید مبارزه دولت بولیوی با کشت و تولید کوکائین

دولت بولیوی مبارزه با کشت گیاه کوکا و تولید ماده مخدر کوکائین، را تشدید کرد.

تشدید مبارزه دولت بولیوی با کشت و تولید کوکائینبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای پی تی ان، دولت بولیوی مبارزه با کشت گیاه کوکا و تولید ماده مخدر کوکائین، را تشدید کرد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش بولیوی ده‌ها هکتار از اراضی محل کشت گیاه کوکا را که از آن در تولید ماده مخدر کوکائین استفاده می شود در منطقه توکیوبومبو Toquibombo در استان کوچابامبا  Cochabamba امحاء کردند. مقامات قضایی بولیوی هم مدت زمان حبس برای افرادی را که اقدام به کشت گیاه کوکا کنند به سه سال افزایش دادند.

فیلیپه کازرس Felipe Caceres، معاون وزیر دفاع اجتماعی بولیوی در این باره گفت: ما کار امحاء مزارع کوکا  را در این منطقه  آغاز کرده ایم. هر فردی که در این منطقه یا هر منطقه دیگری در بولیوی اقدام به کشت گیاه کوکا کند بر اساس قانون به سه سال حبس محکوم خواهد شد.

وی افزود: کشت کوکا توجیه ناپذیر است. برخی از افراد مجرم در بولیوی برای اینکه مخفیانه اقدام به کشت گیاه کوکا کنند در جنگل این کار را انجام می دهند که این موضوع به نابودی جنگل منجر می شود. این اقدام آنها غیرقانونی است. آنها با این کار خود قاچاق مواد مخدر را گسترش می دهند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار