ترک مصاحبه از سوی دستیار ترامپ پس از افشاگری مجری برنامه

مارک برنز با افشای اطلاعات دروغین رزومه اش از سوی خبرنگار سی ان ان، مصاحبه را ترک کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، مارک برنز، کشیش آفریقایی تبار و دستیار ارشد ترامپ، پس از مواجهه با سوالات معناداری درخصوص سوابق وی، مصاحبه را ترک کرد.

این مصاحبه که در روز چهارشنبه هفته گذشته ضبط شده بود، بعد از ظهر روز شنبه پخش شد. 

در این مصاحبه، مارک برنز به تعریف و تمجید از ترامپ پرداخت. سپس خبرنگار سی ان ان و مجری برنامه، ویکتور بلک‌ول، به برخی تناقضات آشکار در رزومه حرفه ای این کشیش آفریقایی تبار اشاره کرد. یکی از این ابهامات، ادعای عضویت وی در «بنیاد آلفا کاپا پسی» در وبسایت او بود. براساس گزارش سی ان ان، هیچ نشانه ای از عضویت این فرد در این بنیاد وجود ندارد.

برنز در پاسخ به طور ضمنی اظهار کرد شاید اطلاعات وبسایت وی هک شده باشد.

همچنین بلک‌ول در ادامه به تناقضات دیگری از جمله خدمت 6 ساله برنز در نیروهای ذخیره ارتش آمریکا اشاره کرد. این درحالی است که ارتش آمریکا در بیانیه ای این ادعا را رد کرده است. در این مصاحبه به ادعای دروغین دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه کارولینا و همچنین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز اشاره شد.

برنز پس از مواجه شدن با چنین اظهاراتی به شدت مات و مبهوت شد و مجری برنامه را به تلاش برای تخریب شخصیت خود محکوم کرد. برنز پس از اندکی جدال لفظی با مجری برنامه، از جا برخاست و مصاحبه را ترک کرد.

برنز روز جمعه با انتشار بیانیه ای پذیرفت برخی اطلاعات ارائه شده از سوی او اغراق آمیز بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار