یک پیروزی و تساوی برای نمایندگان ایران در المپیاد جهانی شطرنج

در دومین دور از رقابتهای المپیاد جهانی شطرنج باکو تیم ملی بانوان ایران مقابل سنگاپور به پیروزی رسید و نمایندگان مرد کشورمان نیز موفق به کسب یک تساوی ارزشمند مقابل گرجستان شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛چهل ودومین مرحله از رقابت های المپیاد جهانی به میزبانی آذربایجان در حال برگزاری است و تیم ایران با 10 شطرنج باز مرد و زن در این رقابت ها شرکت کرده است.

شطرنج بازان امروز ،در دور سوم این مسابقات به مصاف حریفان خود می روند که تیم مردان با یونان مسابقه می دهد. وتیم بانوان بانمایندگان لتونی به رقابت می پردازند.

المپیاد جهانی شطرنج از 12 شهریور آغاز شد وتا 23 همین ماه ادامه داردو این رقابت ها  در یازده دور برگزار می شود.

 در دور دوم این مسابقات تیم ملی شطرنج بانوان کشورمان به پیروزی 3 بر یک مقابل سنگاپور دست پیدا کرد. سارا سادات خادم الشریعه، آتوسا پورکاشیان، غزل حکیمی فرد و هما علوی ترکیب تیم بانوان ایران در این رقابت ها بودند.

تیم ملی شطرنج مردان ایران نیز در یک دیدار دشوار مقابل تیم قدرتمند گرجستان موفق شد به تساوی ارزشمند 2-2 دست پیدا کند. احسان قائم مقامی، پرهام مقصودلو، شاهین لرپری زنگنه و علیرضا فیروزجا ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات را تشکیل می دادند و در حالی که خطر باخت برای کشورمان در این دیدار محتمل بود پرهام مقصودلو موفق شد با پیروزی خود ضمن کسب یک امتیاز از 2 امتیاز تیم ملی گرجستانی ها را محکوم به تساوی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار