پرسپولیس 2 - سایپا 2

شطرنج استاد و شاگرد برنده نداشت

دیدار دوستانه پرسپولیس و سایپا با تساوی پرگل به پایان رسید.

شطرنج استاد و شاگرد برنده نداشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت 18 امروز در ورزشگاه کاظمی برای انجام دیدار رفتند.

بوژیدار رادوشویچ، الکسی پلی یانسکی، حسین ماهینی، آنتونی گولچ، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و ولادیمیر پریوموف ترکیب ابتدایی پرسپولیس در این دیدار را تشکیل می دادند.

حسین فرکی هم حامد فلاح زاده، سیامک کوروشی، سجاد مشکل پور، سعید لطفی، ابراهیم شکوری، مهدی بدرلو، ابراهیم صادقی، حسین کامیاب، علی قلی زاده، غلامرضا رضایی و مسعود حسن زاده هم 11 بازیکن منتخب حسین فرکی را تشکیل می دادند.

بازیکنان سایپا برخلاف همیشه با پوشیدن لباس های یک دست سبزرنگ در این دیدار به میدان رفتند.

بازیکنان 2 تیم حدود 30 دقیقه قبل از شروع بازی برای گرم کردن، وارد زمین شدند.

برانکو ایوانکوویچ و حسین فرکی در هنگام گرم کردن بازیکنان 2 تیم، خوش و بش بسیار گرمی با هم داشتند و پس از گفت و گوی چند دقیقه ای از اتاق وزنه ورزشگاه کاظمی بازدید کردند.


حدود هزار هوادار قبل از شروع بازی در ورزشگاه حضور داشتند.

رضا درویش مدیرعامل، اصغر حاجیلو سرپرست و فرشاد فلاحت زاده مربی سایپا قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با کادرفنی و محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس خوش و بش کردند.

کمال کامیابی نیا بازیکن شماره 11 پرسپولیس با پیراهن بدون شماره در این بازی به میدان رفت. 

هواداران پرسپولیس ضمن تشویق بازیکنان و مربیان این تیم، حسین فرکی، غلامرضا رضایی و ابراهیم شکوری سرمربی و 2 بازیکن حریف را هم تشویق کردند.

کمال کامیابی نیا، ساسان انصاری و امید عالیشاه سرخ پوشانی بودند که در هنگام گرم کردن بازیکنان پرسپولیس به سمت کادرفنی سایپا رفتند.

علی علیپور در هنگام گرم کردن با آسیب دیدگی مختصری از ناحیه مچ پا مواجه شد که بلافاصله مورد مداوای پزشک پرسپولیس قرار گرفت.

حسین ماهینی در غیاب سید جلال حسینی کاپیتان ملی پوش پرسپولیس، بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست.

نیمکت نشینان پرسپولیس به رسم مهمان نوازی قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت سایپا رفتنند که البته این اقدام بی پاسخ نماند و فرکی و دستیارانش هم بلافاصله به سمت نیمکت و هواداران پشت نیمکت پرسپولیس رفتند و سرمربی سایپا برای تشویق تماشاگران حریف از آنها تشکر کرد.

مسعود حسن زاده در دقیقه سه با استفاده از اشتباه پلی یانسکی، دروازه پرسپولیس را باز کرد و سایپا را یک بر صفر جلو انداخت.

در دقیقه 21 ولادیمیر پریوموف با نفوذ به قلب خط دفاع سایپا و جا گذاشتن حامد فلاح زاده حساب کار را به تساوی رساند.

در دقیقه 27 ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا بار دیگر این تیم را پیش انداخت اما گل زیبای علی علیپور نتیجه را به تساوی 2 بر 2 رساند.

در یک صحنه شوت محکم رادوشویچ از فاصله چند قدمی به صورت غلامرضا رضایی برخورد کرد و منجر به آسیب دیدگی این بازیکن شد.

در اواخر نیمه اول این بازی  درگیری شدیدی بین چند هوادار پرسپولیس و برخی لیدرهای این تیم ایجاد شد که با دخالت به موقع مسئولان کانون هواداران این باشگاه،غائله ختم به خیر شد. البته دست راست یکی از لیدرها به شدت آسیب دید و نیروی انتظامی هم عوامل به وجود آورنده درگیری را بازداشت کرد.

اشتباهات متوالی 2 مدافع میانی خارجی پرسپولیس منجر به واکنش هواداران شد.

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در آخرین دقیقه نیمه اول بازی به ورزشگاه کاظمی آمد.

هومن افاضلی مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان از نزدیک این بازی را تماشا کرد.

با وجود این که طاهری و ترکاشوند روی سکوهای ورزشگاه کاظمی نشسته بودند، رضا درویش مدیرعامل سایپا روی نیکمت خودروسازان حضور داشت.

بوژیدار رادوشویچ، الکسی پلی یانسکی، حسین ماهینی، آنتونی گولچ، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، امیدعالیشاه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و ساسان انصاری ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم را تشکیل می دادند.

حامد فلاح زاده، سیامک کوروشی، آنتونی لوپز، سعید لطفی، امیدخالدی، مهدی بدرلو، ابراهیم صادقی، علی زینالی، علی قلی زاده، غلامرضا رضایی و مسعود حسن زاده هم 11 مرد خودروسازان پایتخت در نیمه دوم بودند.

حضور امید عالیشاه در ترکیب نیمه دوم پرسپولیس، نگرانی هواداران این تیم را نسبت به آسیب دیدگی طولانی مدت هافبک تاثیرگذار سرخ پوشان از بین برد.

تکل خطرناک مهدی بدرلو روی پای علی علیپور در صحنه ای از بازی، منجر به درگیری بازیکنان 2 تیم و عصبانیت هواداران شد.

هواداران پرسپولیس در دقیقه 24 هر 2 نیمه با شعار ((نوروزی آپاچی)) یاد کاپیتان مرحوم خود را گرامی داشتند.

هواداران پرسپولیس از ابتدای بازی پیگیر نتیجه دربی امیدها بودند و پس از آن که مطلع شدند این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده و روند ناکامی های استقلال مقابل پرسپولیس تداوم یافته است، به وجد آمدند. البته آن ها دقایقی زمانی که متوجه شدند امیدهای پرسپولیس سه امتیاز را در دقیقه 94 با ضربه پنالتی حریف از دست داده اند، تاسف خوردند.

امید عالیشاه در صحنه ای از نیمه دوم دچار آسیب دیدگی شد که این امر نگرانی خاصی را بین هواداران به وجود آورد. البته پس از مداوای پزشکان مشخص شد که این بازیکن مشکل چندانی ندارد.

در اواخر بازی حدود 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

حسین فرکی و علی اکبر طاهری در پایان بازی با هم خوش و بش کردند.

 محمود خوردبین، علی اکبر طاهری، برانکو ایوانکوویچ، هومن افاضلی، محمد علی ترکاشوند و آندره پاتادیچ پس از پایان بازی با هم جلسه برگزار کردند.

محمود خوردبین، برانکو و کریم باقری فردا با هم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه می روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار