یزد؛

اطلاعات صحیح، پایۀ برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب برای خدمت به مردم

استاندار یزدگفت: آمار و اطلاعات صحیح، پایۀ برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب برای خدمت به مردم و رسیدگی به امور آنهاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   سید محمد میرمحمدی استاندار یزد گفت: لازم است از همۀ توان و ظرفیت دستگاههای اجرائی استان برای افزایش سطح کیفی اطلاعات و آمار در استان استفاده کنیم و اطلاعات مورد نیاز در بین دستگاههای استان با هماهنگی، همکاری و همدلی به اشتراک گذاشته شود.
 
میرمحمدی افزود: هدف از ارائه آمار و اطلاعات، خدمت مناسب به مردم، سهولت کار و راحتی آنهاست و از این رو نباید مسائل مردم در پیچ و خم اداری مورد غفلت واقع شود.
 
 وی با اشاره به اینکه آمار و اطلاعات جمع آوری شده در استان باید با بالاترین دقت و به بهترین نحو انجام شود بیان کرد: این آمار و اطلاعات صحیح به ما کمک می کند تا در آینده در برنامه ریزی ها با مشکل مواجه نشویم.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجۀ استان نیز در این جلسه گفت: SDI مجموعه ای از فناوری ها، تصمیم گیریها، استاندارد ها، شبکه های دسترسی، منابع انسانی لازم برای جمع آوری، پردازش، ذخیره سازی، توزیع و بهینه سازی و استفاده از داده ها و اطلاعات مکانی در سطوح مختلف، به منظور تسهیل در روند تصمیم گیری و مدیریت جامعه است.

محمدحمید فخرالدین به تشریح فعالیتهای این کمیته پرداخت و ادامه داد: تا امروز 13 جلسۀ کمیتۀ راهبری SDI استان با حضور اعضا برگزار شده است و این کمیته به روزکردن همۀ نقشه های پایۀ استان تا پایان سال 96 را در دستورکار قرار داده است.

در این جلسه با تصویب اعضای کمیتۀ راهبری SDIاستان، شهر یزد به عنوان اولویت اجرائی SDI شهری استان انتخاب شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار