ایرانمنش: پیروزی مقابل تیم آمریکا بزرگترین آرزوی من است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: پیروزی مقابل آمریکا آرزوی من است و با این برد به صعود امیدوار می شویم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مریم ایران منش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان بیان کرد: از بهمن ماه 92 وارد تیم والیبال نشسته شدم و قرار بود نخستین سفر من باتیم به مالزی باشد اما این سفر کنسل شد.

وی ادامه داد: درمسابقات آسیا واقیانوسیه مشهد نایب قهرمان شدیم و به دنبال آن درآبان ماه 93 درپارا آسیایی اینچئون با کسب عنوان قهرمانی توانستیم سهمیه پارالمپیک ریو را به دست آوردیم.

ایرانمنش افزود:خوشبختانه باحضور فرید صائبی در کنار تیم ،بازی به بازی پیشرفت داشتیم.اوایل آمادگی ما 35 درصد بود و اکنون باصراحت می گویم که تیم تا 80 درصد آمادگی و پیشرفت داشته است.

وی تصریح کرد: فریدصائبی کمک کرد نحوه بازی تیم بانوان را مانند تیم مردان کرده واکنون از سه منطقه 4 ،3،2 حمله حمله کنیم که این تاکتیک جواب داده است.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد:می خواهیم ازاین سیستم دربازیهای ریو بهره ببریم.درسرویس ها ، دریافت توپ وهمچنین حمله قویتر شده ایم.

ایران منش در ادامه بیان کرد: دو بازی تدارکاتی با اوکراین وبرزیل را قبل از دیدار با آمریکا پیش بینی کرده ایم ،منتظر بازی با امریکا هستم و دوست دارم این تیم را مغلوب کنیم واین آرزوی اول من دراین بازیهاست تا به صعود امیدوارتر شویم.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد:امیدوارم با بازیهای درخشان و خوب در همه بازیها سرافراز و سربلند ازریو خارج شویم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار