سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان گفت: دیدار تدارکاتی تا قبل شروع مسابقات نداریم و هدفمان این است برای حریفانمان ناشناخته باشیم.

فلفلی: دیدار تدارکاتی تا قبل شروع پارالمپیک نداریم/ می خواهیم ناشناخته باشیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جواد فلفلی سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره بیان کرد: ابتدا باید به دونکته اشا ره کنم اول اینکه فوتبال 5 نفره نسبت به فوتبال هفت نفره نزدیک است و در فوتبال 5 نفره نتایج غیرقابل پیش بینی است.دوم اینکه پارالمپیک میدان بزرگی است واشتباه در آن جایز نیست.

وی ادامه داد: ما در گذشته یک بار به برزیل حضور پیدا کردیم و نتایج خوبی هم به دست آوردیم.

فلفلی افزود: در پارالمپیک ممکن است برزیل ، آرژانتین ومکزیک برعکس تورنمنت برزیل بهتر عمل کنند.

وی عنوان کرد : پس از لندن یک سری بازیکنان مستعد را به بدنه تیم تزریق کردیم که تاکنون خوب بودند.هدف ما کسب مدال است و امیدوارم خوش رنگ ترین مدال نصیب ما شود.

فلفلی در ادامه بیا کرد:تا قبل از شروع رقابت ها هیچ مسابقه تدارکاتی نخواهیم داشت چرا که فوتبال 5 نفره رشته پربرخوردی است وآسیب دیدگی درآن زیاد است بنابرابن می بایست احتیاط کنیم. 

وی تصریح کرد: هدف این است که یک تیم ناشناخته باقی بمانیم تا زمان بازی باترکیه فرابرسد. مسابقه نخست ما با ترکیه خیلی اهمیت دارد چراکه این بازی شش امتیازی است سه امتیازتیم برنده دریافت می کند وتیم بازنده سه امتیاز عقب می افتد.

فلفلی عنوان کرد: 12 بازیکن سرحال و آماده برای بازی داریم.هرچند تفاوت هایی بین بازیکنان اصلی وذخیره وجوددارد اما ما از دوتیم سخت کوش در داخل وهمچنین بیرون زمین برخورداریم.

سرمربی تیم ملی گفت :ده ساله است که به عنوان سرمربی در تیم حضور دارم و تیم فعلی آماده ترین تیم محسوب می شود.

فلفلی خاطر نشان کرد: مردم دعا کنید وماهم تلاش می کنیم که دردومسابقه اول شش امتیاز را بگیریم تا در بازی سوم با برزیل بتوانیم ازتیم دوم خودمان بهره ببرم.

برنامه بازیهای تیم فوتبال 5 نفره در مرحله گروهی

بازی اول : ایران - ترکیه ( جمعه 19 شهریور ساعت 4 )

با زی دوم : ایران - مراکش ( یکشنبه 21 شهریور  9 صبح)

بازی سوم : ایران - برزیل ( سه شنبه 23 شهریور  9 صبح )

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار