ایلام؛

تعامل و همفکری بین مسئولان و ائمه جمعه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در دولت فضای بسیار خوبی از تعامل و همفکری بین ائمه جمعه و مسئولان اجرایی ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در جمع مردم ملکشاهی با تقدیر از تعامل و همکاری مسئولان اجرایی با ائمه جمعه اعلام کرد: این فرصت مغتنم از همکاری و تعامل مناسب می تواند منشا برکت برای مردم باشد.

وی همچنین تعامل و همکاری مسئولان استان به ویژه استاندار و فرمانداران با ائمه جمعه را مناسب دانست و ابراز امیدواری کرد که چنین روندی ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با تاکید بر اهمیت جایگاه نماز جمعه گفت: نهاد نماز جمعه پشتیبان و حامی دولت است که البته با توجه به رسالت مهم این نهاد نقدهای منصفانه و سازنده نیز در راستای بهبود امور دارد.

نماینده ولی فقیه دراستان ایلام با اشاره رسالت نهاد نماز جمعه در بصیرت افزایی مردم تاکید کرد: یکی از ترفندهای دشمنان نفوذ فرهنگی است که امام جمعه با شناسایی ابعاد این نفوذ سدی در برابر توطئه های دشمنان است.

فرماندار ملکشاهی نیز در این آیین گفت: در مدت سه سال گذشته شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته وبسیاری از مطالبات مهم مردم محقق شده است.

حسینعلی موسوی به ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم ملکشاهی در دوران دفاع مقدس با تقدیم صدها شهید و جانباز حماسه آفرین بودند امروز نیز هنرمندان این خطه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان و کشور سرآمد هستند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.