ایلام؛

هنرمندان بسیجی باید خالق آثار هنری فاخر باشند

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان گفت: هنرمندان در حوزه بسیج باید آثار فاخر و نابی را در زمینه های مختلف هنری خلق کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛، سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی اعلام کرد: هنرمندان باید برای خلق آثار خوب و ماندگار الهی، معنوی و ارزشی تلاش کنند و از هم سبقت گیرند چون نپرداختن به این آثار خسارت هایی بدنبال دارد.

وی با بیان اینکه هنرهای تجسمی پیچیدگی های خاص خود را دارد و ویژگی های زیبایی و کاربردی آن مورد توجه است، گفت: مخاطبان با نگاه کردن و تجسم، با اثر ارتباط برقرار می کنند بنابراین باید این آثار ارزشی برای جذب هر چه بیشتر بیننده و القای مفهوم خود به زیباترین شیوه خلق شوند.

سرهنگ طهماسبی تاکید کرد: باید در حوزه دفاع مقدس تلاش کرد آثار فاخری ارائه شود هر چند تاکنون کارهای خوبی از سوی هنرمندان به نمایش گذاشته شده اما این کافی نیست و هنرمندان انقلابی و عاشورایی با خلق آثار در برهه های زمانی مختلف با نگاه ارزشی هنر خود را به منصه ظهور برسانند.

وی افزود: اثری که برای انسانیت و معارف الهی و در جهت خدمت به کشور و مردم باشد ماندگار خواهد بود.

رئیس بسیج هنرمندان استان ایلام نیز در این آیین اعلام کرد: حضور پر شور و فعال بسیج در عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری با ارائه الگوهای اصیل و ارزشمند بستر مناسبی جهت رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر انقلابی و اسلامی است تا با تاسی از مکتب علوی و عاشورایی در تقابل با هجمه های فرهنگ منحط غرب توان جوانان ایرانی را به نمایش گذارد.

محمود علیپور افزود: هشتمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی بسیج با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای هنری بسیجیان و شناسایی نخبگان هنری و معرفی به جامعه، ایجاد زمینه رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان جهت خلق آثار فاخر و شاخص در چهار رشته نقاشی، کاریکاتور، نگارگری و گرافیک با موضوعاتی چون بازخوانی ارزش های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از خرداد امسال با تشکیل دبیرخانه استانی شروع بکار کرد.






انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، بسیج ، هنر ، خالق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.