ایلام؛

فعالیت یک هزار و 820 تعاونی در استان ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: یک هزار و 820 تعاونی در این استان در حوزه کشاورزی، صنعت و خدمات مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛، علیرضا زرگوش اعلام کرد: سه هزار و 50 تعاونی تاکنون در استان به ثبت رسیده که از این تعداد تنها یک هزار و 820 تعاونی فعالیت می کنند.

وی گفت: 94 تعاونی تنها در یکسال اخیر در استان به ثبت رسیده است و در ایام هفته دولت نیز 44 تعاونی فعالیت خود را آغاز کردند.

به گفته زرگوش، از مهمترین این مراکز فعالیت تعاونی 4156 به منظور تولید محصول اسید سولفوریک در شهرستان ایوان بود که با سرمایه گذاری سه هزار و 500 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 70 نفر راه اندازی شد.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: عزم مسئولان استان برای توسعه فعالیت های تعاونی جزم است و امیدواریم با همکاری تمامی ارگان ها موانع پیشروی برداشته و شاهد رونق هر چه بیشتر فعالیت های تعاونی در ایلام باشیم.

زرگوش اظهار کرد: استان ایلام بر اساس 230 شاخص تعیین شده برای فعالیت های تعاونی در
سال 94 از مناطق برتر کشور معرفی شد ضمن اینکه صندوق کارآفرینی و امید نیز در پرداخت تسهیلات به فعالان این حوزه در کشور عملکرد چشمگیری داشته و 100 درصد اعتبارات این حوزه به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به رسیدگی به مشکلات حوزه روابط کار در این استان افزود: هم اکنون مدت زمان رسیدگی به تخلف ها در مراجع بدوی هفت روز و در تجدید نظر 17 روز است که از این نظر نیز رتبه نخست کشور را داریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اضافه کرد: بانک رفاه کارگران نیز سال گذشته 560 میلیارد ریال تسهیلات را به جامعه بازنشستگان استان پرداخت کرد.






 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار