ایلام؛

با کمک بانک مرکزی مشکل واحدهای تولیدی رفع می‌شود

استاندار ایلام گفت: رئیس کل بانک مرکزی وعده داده که 119 واحد تولیدی مشکل‌دار در ایلام به هیچ وجه مشکل پولی برای آنها ایجاد نمی‌شود مگر اینکه مشکلات داخلی داشته باشند و نتوانند اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ایلام ؛محمدرضا مروارید اعلام کرد: پیشتر در جلسات مختلفی که با بانک‌های عامل استان داشتیم مشکلاتی از جمله عدم هماهنگی لازم پیرامون واحدهای نیمه تعطیل استان که نیاز به سرمایه در گردش دارند مطرح بود که سیف در جلسه اقتصاد مقاومتی و همچنین نشست با مدیران بانک‌ها سیاست‌های جدید بانک مرکزی را در رابطه با بحث اقتصاد مقاومتی برای مدیران عامل بانک‌ها تشریح کرد.

وی گفت: سیف وعده داد که 119 واحد تولیدی مشکل‌دار در ایلام به هیچ وجه مشکل پولی برای آنها ایجاد نمی‌شود مگر اینکه مشکلات داخلی داشته باشند و نتوانند اقدام به دریافت تسهیلات کنند که البته تلاش می‌شود تسهیلات لازم به این واحدها ارائه شود.

مروارید با بیان اینکه قطعا تا آخر سال واحدهای نیمه تعطیل استان که نیاز به سرمایه در گردش دارند می‌توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند، تاکید کرد: رئیس بانک مرکزی وعده داد که 16 هزار میلیارد تومان در کشور از طریق سیستم بانکی به واحدهای در شرف راه‌اندازی مجدد پرداخت می‌شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: در رابطه با روش‌های جدید مالی برای استفاده از طرح‌های عمرانی و زیربنایی بحث‌های خوبی مطرح شد و رئیس کل بانک مرکزی وعده داد به عنوان پشتیبان استان ایلام در خدمت استان خواهد بود و هر مشکلی در حوزه بانکی وجود داشته باشد در راه رفع آن تلاش می‌کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، بانک ، مشکل ، تولید ، رفع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.