ایلام؛

توجه ویژه کمیته برنامه ریزی به توسعه فضاهای ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان گفت : لازمه شکوفا شدن استعدادهای ورزشی شهرستان دره شهر افزایش سرانه فضای ورزشی در این شهرستان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ایلام؛ بهروز حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه فرماندار دره شهر از اماکن ورزشی این شهرستان بازدید کردند و در نشستی به بررسی مسائل و مشکلات فضاهای ورزشی پرداختند.

حیدرزاده گفت : شهرستان دره شهر دارای استعدادهای ورزشی زیادی است که توانسته اند در مسابقات مختلف ملی و بین المللی توانایی خود را به اثبات برسانند ، اما لازمه شکوفایی بیشتر ورزشکاران این دیار توسعه سرانه فضای ورزشی در دره شهر است.  

وی افزود : نقش کمیته برنامه ریزی شهرستان در اختصاص اعتبار به حوزه ورزش بسیار مهم و حیاتی است و خواسته ما عنایت ویژه اعضای این کمیته به ویژه شخص فرماندار شهرستان به تخصیص اعتبار مشخص و مناسب برای ایجاد و توسعه زیرساختهای ورزشی است.  

مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کرد: در صورت اهتمام مدیران شهرستان به ورزش و جوانان، ما نیز از هیچ تلاش و پیگیری جهت اجرای به موقع و با کیفیت طرح ها و پروژه ها دریغ نخواهیم کرد.  

گراوند فرماندار دره شهر نیز در این نشست گفت : به تناسب اعتبارات شهرستان و نیازهای ضروری شهرستان به اماکن ورزشی ، سعی داریم یک تعادل منطقی ایجاد کرده و در حد وسع و توان بودجه مناسبی برای ورزش تخصیص دهیم.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.