بیرجند؛

توسعه تعاونی‌های دانش‌بنیان مهم‌ترین راهکار برای ثروت‌آفرینی

ایجاد توسعه تعاونی‌های دانش‌بنیان مهم‌ترین راهکار برای ثروت‌آفرینی، توزیع عادلانه ثروت و رشد متوازن منطقه و کمک به توسعه آن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر بتوانیم در هر استان چند نمونه تعاونی دانش‌بنیان با نگاه قرآنی ایجاد کنیم به توسعه استان‌های محروم کمک می‌شود،گفت: تعاونی‌ها توزیع ثروت را در جامعه عادلانه می‌کنند.

هفده ‌تن با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های تعاونی‌های دانش‌بنیان افزایش ارزش‌افزوده و اشتغال است،افزود : شرکت‌های دانش‌بنیان محصولاتی را ارائه می‌دهند که سبب ارزش‌افزوده می‌شود.

وی گفت: فرهنگ تعاونی در واقع ترویج‌کننده فرهنگ مدیریت مشارکتی است که این نوع مدیریت، مدیریتی برای رشد بالاینده ارزش‌افزوده است.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه عملکرد مدیریت روابط کار، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می‌تواند در توسعه متوازن کشور برای بلند مدت تاثیرگذار باشد،افزود: اقتصاد تعاونی زیرساخت اقتصاد مقاومتی است.

هفده‌تن با بیان اینکه اقتصاد تعاونی زیربنای اقتصاد مقاومتی است،اظهار کرد: در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اقتصاد مقاومتی چند مولفه وجود دارد که یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی توزیع عادلانه درآمد، به نسبت ارزش آفرینی در بین مردم و یا سهم‌بندی عوامل تولید ارزش آفرینی از ارزش افزوده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار