ایلام؛

بهره برداری از 30 کیلومتر بزرگراه قبل از ایام اربعین

فرماندار مهران گفت: 30 کیلومتر بزرگراه پیش از ایام اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به این شهرستان به زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مراد ناصری اعلام کرد: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب فعالیت چندانی برای توسعه راه های ارتباطی منتهی به این شهرستان صورت نگرفته بود ولی در سه سال اخیر با توجه به تردد میلیونی زائران از مرز مهران تلاش های گسترده ای برای استاندارد سازی مسیرهای مواصلاتی انجام شد.

وی گفت: به جرات می توانم ادعا کنم که فعالیت های زیرساختی و عمرانی انجام گرفته در شهرستان مرزی مهران طی سه سال اخیر با کارهای انجام شده در 15 سال قبل از آن برابری می کند.

وی افزود: تعریض و بهسازی مسیر مهران به صالح آباد بطول 20 کیلومتر به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار شده است ضمن اینکه در ادامه مسیر به سمت سد آل اسحاق نیز عملیات بهسازی و تعریض جاده در دست اقدام است.

فرماندار مهران تاکید کرد: قطعه دوم (صالح آباد به آل اسحاق) بطول 10 کیلومتر از طرح های اقتصاد مقاومتی این شهرستان است که با 60 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است و هم اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ناصری یادآور شد: عرض این 2 نقطه از 7،5 متر کنونی به 22 افزایش خواهد یافت و پیش بینی می شود تا ایام اربعین حسینی آماده بهره برداری شود و زیر بار ترافیک برود.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی کنارگذر شرقی مهران نیز به طول هفت کیلومتر هم اکنون در مرحله روکش آسفالت قرار دارد و 40 میلیارد ریال برای اجرای آن پیش بینی شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، ازدراه ، مهران ، اربعین ، 30
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار