بوشهر ؛

ایستادگی دلاورانی همچون شهید رئیسعلی دلواری در مقابل استعمار تاریخی است

وزیر اطلاعات گفت: ایستادگی سرداران و دلاوران همچون شهید رئیسعلی دلواری در مقابل آن استعمار ماندگار و ستودنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام علوی که برای شرکت در همایش روز ملی مبارزه با استعمار و گرامیداشت شهید رئیسعلی دلواری صبح امروز با استقبال مسئولان استان، وارد فرودگاه بوشهر شد پس از آن به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رفت.

وی همچنین در نشست شورای اداری استان حضور یافت و گفت: هر زمان که ردپای استعمار در این استان دیده شد سرداران و دلاورانی همچون شهید رئیسعلی دلواری به فرمان روحانیت در مقابل آنها ایستادند.

 حجت الاسلام علوی با تشریح آموزه های اسلامی و جایگاه رفیع انسان در نظام خلقت به مسئولان توصیه کرد و افزود : قدر نعمتی که به آنها عطا شده یعنی فرصت خدمت به مردم را بدانند و همه زیر پرچم ولایت کارها را به پیش ببرند.

 وی گفت : کار اصلی را شهدا انجام دادند و وظیفه امروز ما مسوولان تنها خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

 استاندار بوشهر هم در این نشست موضوع مبادلات مرزی نحوه تعامل با مراکز صنعتی و مدیریت منابع آب زیرزمینی را از موضوعات مهم استان دانست و با اشاره به وجود 6 هزار لنج و فعالیت 12 هزار نفر بر روی این شناورها و ارتزاق 35 هزار نفر در بازارهای مرتبط با صیادی و صفاری در استان از اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی مبادلات مرزی و تامین اقتصاد ساحل نشینان در استان گزارشی ارائه کرد.

نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به گستردگی مرزهای آبی استان و امرار معاش بخش عمده ای از ساحل نشینان از دریا خواستار تسهیل شرایط برای رفع مشکلات معیشتی ساحل نشینان شدند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.