اهواز؛

از سرگیری بازسازی پروژه یادمان شهدای گمنام اهواز

بازسازی پروژه یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز پس از وقفه‌ای یک ماهه از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد سهرابی، ناظر طرح بازسازی یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: به دلیل بروز اختلافات هنری در انتخاب رنگ و سنگ و مسایل مالی مربوط به آن که باید به لحاظ قانونی صورت انجام می‌شد پروژه بازسازی یادمان شهدای گمنام دانشگاه با وقفه‌ای یک ماهه مواجه شد که از امروز ۱۶ شهریورماه بازسازی آن از سر گرفته شد.

وی در پاسخ به این سوال که تا آغاز سال تحصیلی بازسازی یادمان شهدای گمنام پایان می‌یابد؟ گفت: حداقل آن این است که کلیات طرح تا آن زمان تمام می‌شود، کلیات شامل سنگ کاری کف و مزار است و ریزه کاری آن همچون کاشی کاری و نماکاری باقی می ماند.

سهرابی در توضیح اینکه به دلیل  گفت: استعلام یعنی اعتبار تخصیص یافته به کدام پیمانکار پرداخت شود یک قسمتی از کار پیش رفته بود برای پرداخت با مشکل مواجه شدیم و استعلام آن انجام نشد، ما باید استعلام را انجام می دادیم و این کار زمان بر بود و در حال حاضر این کار انجام شده و الان دوباره کار آغاز شده است.

ناظر طرح بازسازی یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: گنبد و ۸ ستون مزار کاشی‌کاری خواهد شد؛ سنگ موردنظر برای مزارها آماده شده است؛ گنبد و سفت کاری انجام شده است و در حال حاضر سنگ کاری و کاشی کاری باقی مانده است.

سهرابی گفت: سنگ‌های طراحی شده برای مزارهای شهدا آماده شده و پس از آنکه کاشی‌کاری انجام گرفت این سنگ‌ها نصب می‌شوند. اکنون یادمان شهدای گمنام با محوطه بیرون آن دارای ۴۰۰ مترمربع است که باید سنگ‌کاری شود.

وی ادامه داد: یادمان دارای ۸ ستون با ارتفاع ۲ متر و ۸۰ سانتی‌متر است که به همراه محوطه بیرونی با متراژ ۴۰ متر مربع باید سنگ کاری شود.

ناظر طرح بازسازی یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ستاد بازسازی یادمان شهدای دانشگاه متشکل از معاونت فرهنگی دانشجویی، معاونت پشتیبانی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و روابط عمومی است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.