ساری،

معرفی نفرات برتر مسابقات قرائت ٬ ترتیل و دعا خوانی

نفرات برتر رشته ‌های قرائت، ترتیل و دعاخوانی بخش خواهران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود فیاض بخش، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در دومین روز از برگزاری مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران، نفرات برتر رشته های قرائت، ترتیل و دعاخوانی (بخش خواهران) معرفی شدند.

فیاض بخش افزود: در رشته قرائت٬ فاطمه رحیمی فرد از شهرستان بابلسر رتبه نخست را کسب کرد و زهرا پورطهماسب از شهرستان بابلسر و هاجر عسگری از شهرستان رامسر به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی گفت: در رشته ترتیل: راضیه رحیمی از شهرستان بابل رتبه نخست را کسب کرد و در رشته دعاخوانی نیز آرزو رحیمی از شهرستان نوشهر رتبه نخست را در این دوره از مسابقات قرآن کریم به دست آوردند.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: ۴۵۶نفر، در سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن مجید مرحله استانی شرکت کردند که ۲۱۷ نفر خواهران و ۲۳۹ نفر برادران هستند.

فیاض بخش گفت: ۱۳ نفر از خواهران و ۱۴ نفر از برادران برتر این دوره از مسابقات به مرحله کشوری که مهر در استان گیلان برگزار می شود و تا ۷ آبان ادامه دارد اعزام می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.