استعفای رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس عوام انگلیس پس از افشای فساد اخلاقی‌اش

بی‌بی‌سی از استعفای "کیت واز" از سمت ریاست کمیسیون امور داخلی مجلس عوام انگلیس پس از افشای فساد اخلاقی‌اش خبر داد.

استعفای رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس عوام انگلیس پس از افشای فساد اخلاقیشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی‌بی‌سی، «کیت واز،» نماینده پارلمانی حزب کارگر انگلیس و رئیس کمیسیون فراجناحی امور داخلی مجلس عوام این کشور، پس از افشای فساد اخلاقی‌اش در روزنامه‌ها از سمت خود کناره‌گیری کرد. وی در این خصوص اظهار داشت این کمیسیون فراجناحی باید به دور از هر گونه حاشیه‌پردازی به فعالیت‌هایش ادامه دهد و بدلیل رویدادهای چند روز اخیر، تحقق چنین امری در صورت ادامه کار وی به عنوان رئیس این کمیسیون غیرممکن خواهد بود.  


«ساندی میرور» یک‌شنبه، تصاویری منتشر کرد که واز (رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس عوام انگلیس) را به همراه دو مرد همجنس‌گرا در آپارتمان وی در شمال لندن نشان می‌داد. به گزارش ساندی میرور، در مکالمه ضبط ‌شده میان رئیس کمیسیون امور داخلی و این دو مرد صحبت از خریدوفروش مواد مخدر شده است. 

یکی از نمایندگان محافظه‌کار پارلمان انگلیس از احتمال ارجاع موضوع فساد اخلاقی واز هندی‌تبار به کمیساریای استاندارد مجلس عوام و حتی پلیس انگلیس خبر داد. 

واز که متأهل و دارای دو فرزند است می‌گوید پیگیری‌ قضایی ادعای ساندی میرور را به وکیلش سپرده است. 

ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس، نیز در واکنش به افشاگری ساندی میرور، اظهار داشت مردم این کشور باید به سیاستمدارانشان اعتماد کنند.  


انتهای پیام/    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار