درخشش رادیو ایران در جشنواره ABU/ قهرمان پله نوردی جهان در «عیدانه و لبخند»

از سه برنامه راه یافته به مرحله نهایی جشنواره ABU، دو اثر متعلق به رادیو ایران است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو ایران این روزها به سبب برخی برنامه‌ها و کسب برخی جوایز خبرساز شده است. در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره می‌شود:


درخشش رادیو ایران در جشنواره ABU

از سه برنامه راه یافته به مرحله نهایی جشنواره ABU، دو اثر متعلق به رادیو ایران است. برنامه‌های «ایرانی آنلاین» و «CSA کتابخوانی» به مرحله نهایی جشنواره ABU رسیدند.

خانم مرضیه طبرستانی با اثر «CSA کتابخوانی» و آقای حسین معصومی با برنامه تعاملی «ایرانی آنلاین» توانستند این موفقیت را از آن خود کنند.

CSA کتابخوانی در راستای پویش کتابخوانی رادیو ایران و دعوت از مردم، مسئولین و هنرمندان بوده است. همچنین «ایرانی آنلاین» یک برنامه تعاملی با مخاطبان با موضوع دفاع از محیط زیست و اهمیت آن بوده است.

باز هم گزارشگر رادیو ایران خبرساز شد

در جشنواره های «روز پزشک و رسانه‌های شهری» از عباس سنجری به عنوان گزارشگر فعال تقدیر شد. این چندمین بار است که از عباس سنجری گزارشگر پیشکسوت این شبکه رادیویی در مراسم های مختلف تقدیر و تشکر می شود.

وزیر راه و شهرسازی و همچنین محمدرضا صفوی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک جداگانه با اهدائ لوح سپاس از عباس سنجری تقدیر کردند.

 
قهرمان پله نوردی جهان در «عیدانه و لبخند»
 
در روز عید قربان ساعت 9 صبح توکل رحیمی قهرمان و رکورددار پله نوردی جهان در برنامه «عیدانه و لبخند» حضور دارد.

در این ویژه برنامه علاوه بر حضور این قهرمان ملی، دو تن از خواننده‌های خوب کشورمان حضور دارند. علی نفری خواننده پاپ آهنگ معروف «کویر و بارون» و محمد حشمتی آهنگ معروف «شیشه و سنگ» را اجرا می کنند.

موسیقی، نمایش و آیتم های شاد از دیگر بخش های این برنامه است.
 
رادیو جمعه برنامه پر مخاطب طنز رادیو ایران است که هر جمعه ساعت 9 صبح پخش می‌شود ولی به دلیل اهمیت اعیاد قربان و غدیر و درخواست مخاطبان، این برنامه با عنوان (عیدانه و لبخند) پخش می شود.

جریان کلاهبرداری رادیو چه بود؟!

در تنها برنامه مستند پلیسی رادیو ایران که به تازگی با گویندگی فاطمه آل عباس و تهیه کنندگی زهرا قائدی این جمعه ساعت 20 شب به مدت 50 دقیقه از آنتن رادیو ایران پخش می شود، به ماجرای کلاهبرداری به نام رادیو می پردازد.

زهرا قائدی (تهیه کننده) در این باره گفت: چند وقت پیش فردی که خودش را برنامه ساز رادیو قرآن معرفی می کرد، با برقراری تماس با مخاطبان رادیو اعلام می کرد که آنها برنده مسابقه عتبات عالیات شده اند واز آن ها می خواست برای دریافت جایزه، خودشان را به نزدیکترین عابر بانک برسانند. آن وقت کلاهبرداری خود را انجام می داد.

این مستند رادیویی – پلیسی با حضور دکتر فضل الله دالاوند قاضی و کارشناس حقوقی، دکتر جلال مرادی کارشناس و روانشناس و همچنین سرهنگ باقریان رئیس پلیس فتای غرب تهران از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

مستند «رد پای حادثه» با همکاری معاونت اجتماعی ناجا و پلیس آگاهی ناجا و پلیس فتا تهیه می شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار