آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور؛

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج/محور چالوس عید قربان یکطرفه می شود

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های تهران-کرج-قزوین/محور چالوس عید قربان یکطرفه می شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تصاوير دريافتی از دوربينهایي نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود، مابقی محورهای مواصلاتی كشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جريان است.

*ترافیک نیمه سنگین در آزادره های تهران-کرج-قزوین(ساعت:1300)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور؛ در حال حاضر ترافیک در آزادراه های تهران-کرج-قزوین حد فاصل پل کلاک تا بعد از پلیس راه مهر شهر نیمه سنگین، محور کرج-چالوس در بیشتر مقاطع سنگین، محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک نیمه سنگین و محدوده سه راهی چلاو سنگین ، محورتهران-پاکدشت نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

*ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای کرج-چالوس و هراز  
                                                             
تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه مورخ 95/06/17 الي ساعت 06:00 روز شنبه مورخ 95/06/20  از محورهاي كرج – چالوس ، هراز، فيروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع مي باشد.

تبصره-تردد موتور سيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

*محور كندوان

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15:00 روز جمعه مورخ 95/06/19 الي ساعت 01:00 بامداد روز شنبه مورخ 95/06/20 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18:00 روز جمعه مورخ 95/06/19 الي ساعت 01:00 بامداد روز شنبه مورخ 95/06/20 از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد ( محدوده دزدبن ) به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.

محور كندوان: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع مي باشد.

*محور هراز

الف-تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 08:00 الي 24:00 روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  مورخ هاي  95/06/17 ، 95/06/18 و 95/06/19  ممنوع می باشد.

*محور فيروزكوه

تردد كليه تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 08:00 الي 24:00 روز هاي چهارشنبه و جمعه مورخ هاي 95/06/17 و 95/06/19 از تهران به قائم شهر و بالعكس ، ممنوع مي‌باشد.

*محدودیت های ترافیکی عید قربان
 
بر اساس این گزارش سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز از یکطرفه شدن محور کرج - چالوس در روز عید سعید قربان خبر داد.

وی ترافیک محور کرج - چالوس از جنوب به شمال را نیمه سنگین اعلام کرد و افزود: محدودیت ترافیکی فردا از ساعت ۱۵ تا یک بامداد در جاده چالوس اعمال می شود.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه در روز عید قربان جاده چالوس یک طرفه می شود، گفت: این محدودیت از ساعت ۱۵ تا یک بامداد روز سه شنبه برای رفاه حال مسافران برای برگشت به سمت کرج اعمال می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
همین خودروهاتون باعث خشکسالی کشور شده دوستان کمتر از خودروهاتون استفاده کنید بخصوص در فصل زمستان، خدا داده تاکسی و اتوبوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
سلام،لطفا در قسمت اشتراک گذاری پیام رسان سروش هم قرار دهید...بنده از طریق این پیام رسان وارد این صفحه شدم....باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
تهرانی های عزیز تا دو روز تعطیلی پیدا می کنید راه نیفتید بیاید پدر مارو در بیارید لتفن. کیفش مال شماست ترافیک و دردسرش مال ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
همزمان با دور دوم سفرهای تابستانی نرخ کرایه اتوبوس‌های برون شهری ۲۰ درصد افزایش یافت، برای دومین بار است که طی سال جاری قیمت بلیت اتوبوس‌های برون‌شهری گران می‌شود.
اواسط اسفند ماه سال گذشته مانند سال‌های اخیر 20 درصد به نرخ کرایه بلیت اتوبوس‌های مسافربری برون‌شهری افزوده شد. قیمتی که معمولا پس از پایان تعطیلات (نیمه‌های فرودین سال بعد) به روال قبلی باز می‌گشت. اما امسال افزایش 20 درصدی بر خلاف همیشه به کل سال تعمیم یافت و به قیمت قبلی بازنگشت.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، این در حالی است که با ابلاغ اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور از ساعت 23 دیشب 20 درصد به قیمت بلیت اتوبوس افزوده شده است. به این ترتیب طی 6 ماه اخیر نرخ بلیت اتوبوس 40 درصد افزایش یافته است.
آخرین اخبار