ایلام؛

تشکیل شورای امربه‌معروف کانون‌های مساجد

شورای امربه‌معروف و نهی از منکر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در مراسمی تشکیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ، در نشست امربه‌معروف و نهی از منکر کانون‌های مساجد،اعلام کرد: اعضای کانون‌های مساجد همگی یاور امربه‌معروف و نهی از منکر هستند.

وی، با اشاره به سخنان و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همگی بسیجی هستند و تلاش ویژه‌ای با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در راستای حفظ و ترویج دستاوردهای نظام اسلامی انجام می‌دهند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ،تاکید کرد: ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری با عنایت به سیاست‌های ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری از برنامه‌های کانون‌های مساجد است  و قشر عظیم کانون‌های مساجد آمادگی لازم را برای همکاری با ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان رادارند.

چراغی پور، گفت: در راستای اجرای ماده 5 قانون حمایت از عامران به معروف و ناهیان از منکر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود مردمی و جلب مشارکت اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان، کانون‌های فرهنگی و هنری در حوزه مردمی برحسب وظیفه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر را تشکیل داده و در این زمینه فعالیت خواهد کرد.

وی، تصریح کرد: در فعالیت‌های کانون‌های مساجد ازجمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی همایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری در راستای انجام فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر تلاش می‌شود و  دبیرخانه مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری استان سربازان و یاوران فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر هستند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای دهه اول محرم و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح کانون‌های مساجد انجام‌شده و با تمام ظرفیت برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت ترویج این فریضه الهی برگزار خواهد شد.

چراغی پور، بیان کرد: به‌طورقطع یکی از مؤثرترین و مردمی‌ترین نهادها کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند و تمام تلاش و توان این نهاد در استان در راستای توسعه و ترویج فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر  به کار گرفته خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.