ایلام؛

کاراته ایلام درکشور شناخته شده است

رئیس سبک شیتوریو شکوکای گفت: ایلام یکی از مهمترین استان های ورزشی کشور در رشته کاراته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ارسلان خزلی رئیس سبک شیتوریو فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: کاراته ایران به عنوان ورزشی ارزشمند و دارای شناسنامه ملی در دنیا شاخص است.

وی گفت: ورزشکاران استان ایلام نیز همیشه در رشته ورزشی کاراته افتخارات زیادی در رده ملی، بین المللی و جهانی کسب کرده اند و با حمایت و نگاه ویژه مسئولان به ورزش این استان قهرمان پرور و فرهنگ سازی در این زمینه می توانیم قهرمانان ارزنده ای بیشتری را به جامعه ورزش کشور معرفی کنیم.

خزلی افزود: ایلام یکی از مهمترین استان های ورزشی کشور در رشته کاراته است و با ورزشکارانی مستعد، توانمند و افتخار آمیز در کشور، اعتبار زیادی در این رشته ورزشی دارد.

وی تاکید کرد: این استان در صورت حمایت های همه جانبه جوهر وجودی خود را در رشته های رزمی بویژه کاراته به منصه ظهور می رساند چرا که ورزشکاران این استان در ادوار گذشته در مسابقات مختلف و عرصه های داخلی و خارجی شایستگی خود را ثابت کرده اند.

وی به میزبانی مسابقات آسیایی کاراته در استان ایلام هم اشاره کرد و گفت: هر چند هماهنگی برای این مسابقات در سطح پایینی بود اما ایلام به خوبی پذیرای ورزشکاران شد و در واقع این مسابقات برای ارتقای سطح کیفی کاراته کشور و استان های ورزش دوستی مانند ایلام برگزار شده است.





انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، برگزاری ، قطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.