ساری

جان باختگان دريای مازندران در روزهای که گذشت

به علت بی احتياطی و آشنا نبودن به فنون شنا 5 تن در سه روز گذشته در دريا غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، به نقل از پایگاه خبری پلیس در ساعت 35 دققه بامداد روز دیروز در پی کسب خبری از مرکز فوريت های پليسی شهرستان نور مبنی بر وقوع غرق شدگی در شهرک هايگاشن ماموران سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اوليه دريافتند، فردی به نام رضا- ز34 ساله اهل و ساکن تهران که برای شنا به خارج از طرح سالم سازی دريا رفته بود، غرق شد و جان خود را از دست داد.

در همين ارتباط در شهرستان بابلسر در ساعت 9 و 14 دقيقه صبح روز سه شنبه در سواحل اين شهرستان، فردی به علت واژگونی جت اسکی غرق شد.

همچنين در ساعت 18 و 28 دقيقه در پارکينگ دوم دو کودک به نام های محمدرضا –ک هفت ساله و امير حسين- ک نه ساله به علت عدم آشنايی به فنون شنا غرق شدند.

براساس اين گزارش، در شهرستان جويبار در ساعت 16 و 36 دقيقه فردی 23 ساله حين شنا در آب بندان به دليل عدم آشنايی به فنون شنا غرق شد و جان خود را از دست داد.

پليس همواره به شهروندان و مسافران در خصوص رعايت نکات ايمنی در حين شنا در دريا هشدار می دهد ، اما برخی به علت بی احتياطی و توجه نکردن به اين هشدارها و شنا در مناطق ممنوعه، دچار سانحه شده و جان خود را از دست می دهند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار