آبادان؛

روحیه وحشی‌گری در وجود آل‌سعود

ملت ایران دستی را که برای آشتی با آل‌سعود و آل‌یهود دراز شود را قطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی امام جمعه خرمشهر گفت: ملت داغ‌دیده ایران اسلامی، دستی را که برای آشتی با آل‌سعود و آل‌یهود دراز شود را قطع خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با تاکید بر اینکه انسان‌های مومن، علاوه بر تقوای عبادی و اعتقادی دارای تقوای اقتصادی هستند، افزود: تقوای اقتصادی و پرداخت حقوق مالی، مانع از ایجاد اشرافی‌گری و بخل در جامعه اسلامی است که حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع از آن نهی می‌کنند.

وی با بیان تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) و حضرت مسلم بن عقیل(ع)، گفت: یک قسمتی از بانی خانه‌نشینی اهل‌بیت، متوجه قشر مستضعف و فقیر جامعه است که به‌ دنبال رنگین شدن سفره خود هستند و اگر در جامعه‌ای حرف اول و آخر را سرمایه‌داران بزنند، آن جامعه فاسد خواهد شد.

امام جمعه خرمشهر با بیان تسلیت شهادت حاجیان حادثه منا، افزود: امروزه هر جنایتی که در عالم رخ دهد، قسمتی از آن برگرفته از آل‌سعود است و امیدواریم که خداوند متعال ریشه آنها را بر کند.

موسوی گفت: برخی از مسئولان کشور ما در قبال عربستان گفته‌اند، که اگر لازم باشد برای آشتی با دولت عربستان دست دراز خواهیم کرد، این جای تاسف است و ملت داغ‌دیده و شهید داده ایران اسلامی، دستی را که برای آشتی با آل سعود و آل یهود دراز شود را به طور حتم قطع خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه روحیه وحشی‌گری در وجود آل‌سعود است، تصریح کرد: تحویل جسد شهیدان ما در حادثه منا، به برکت تشر مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.