مدیرعامل تیم سیاه جامگان گفت: بازیکنان توانستند بازی خوبی را مقابل گسترش ارائه دهند و برهمین اساس از عملکرد تک تک بازیکنان تیم رضایت داریم.

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را از هر 2 تیم در ورزشگاه بنیان دیزل با حضور تماشاگران فوتبال دوست تبریزی شاهد بودیم،بازیکنان توانستند بازی خوبی را مقابل گسترش ارائه دهند و برهمین اساس از عملکرد تک تک بازیکنان تیم رضایت دارم.

وی ادامه داد: نیمه اول نسبت به حریف ضعیف‌تر بودیم و آنان توانستند در نیمه اول روان‌تر از ما بازی کنند. همچنین آنان در نیمه اول بازی هجومی را ارائه دادند و فشار زیادی بر روی دروازه ما ایجاد کردند، اما خوشبختانه در نهایت توانستیم با پیروزی این دیدار را پشت سر بگذاریم.

عباسی درخصوص تیم گسترش فولاد تبریز گفت: تیم گسترش فولاد از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است از لحاظ امکانات جزء بهترین های  ایران محسوب می شود و باید به مسئولان گسترش فولاد بابت داشتن چنین امکاناتی تبریک بگویم.

مدیر عامل تیم سیاه جامگان تصریح کرد: داوری در این دیدار مشکلی نداشت و توانست کارش را به نحو احسن انجام داد.

وی درباره دقیقی و موسی ترائوره افزود: با توجه به نرسیدن آی تی سی ترائوره ، این بازیکن نتوانست در این دیدار به میدان برود، البته سعید دقیقی در نیمه دوم به زمین آمد و توانست کمک زیادی به تیم ما کند و امیدوارم در ادامه مسابقات با حضور این دو بازیکن در ترکیب تیممان بتوانیم نمایش بهتری را ارائه دهیم.

 عباسی همچنین درباره نام جدید تیم سیاه جامگان افزود: هنوز هیچ تغییری اتفاق نیفتاده و در ادامه مسابقات نیز با همان نام سیاه جامگان به میدان خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازیکنان این تیم به دلیل پیروزی مقابل گسترش فولاد پاداشی در نظر خواهد گرفت یا خیر؟ پاسخ داد: بله به طور حتم با توجه به پیروزی ارزشمندی که در تبریز بدست آوردیم برای تیم پاداش ویزه ای در نظر خواهیم گرفت.

عباسی در پایان درباره بازی آینده با صبای قم اظهار داشت: تیم صبا  از کادر فنی و بازیکنان خوبی در ترکیبش بهره می برد و با توجه به اینکه این دیدار در مشهد برگزار می شود بازی سختی را مقابل این تیم در پیش داریم اما باید سعی کنیم از دیدارهای خانگی خودمان نهایت استفاده را ببریم و امتیازات کامل این دیدارها را کسب کنیم .

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار