یاسوج؛

انسجام و آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد از انسجام و آمادگی کامل معاونت‌های آموزش و پرورش بویراحمد برای بازگشایی مدارس خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جلسه شورای معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور اعضا در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش برگزار شد. 

سید علی‌اکبر هاشمی در این جلسه از همه همکاران اداری و آموزشی که در طرح «پروژه مهر» از خردادماه امسال تاکنون با برنامه‌ریزی منظم و منسجم تمام مقدمات، ملزومات و امکانات لازم برای بازگشایی مدارس را فراهم کردند، تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های جشن غنچه‌ها ویژه پیش دبستانی‌ها، جشن شکوفه‌ها ویژه اول ابتدایی و جشن جوانه‌ها ویژه کلاس هفتمی‌ها و مراسم بازگشایی مدارس، فعالیت مدارس از همان روزهای ابتدای مهر به صورت رسمی شروع می‌شود و دبیران و آموزگاران بر اساس ابلاغ صادر شده از طرف مدیریت و برنامه درسی مدارس در کلاس‌ها حاضر و انجام وظیفه خواهند کرد.

هاشمی گفت: بررسی مرخصی استعلاجی همکاران، انتقالی و جابه‌جایی بعضی همکاران، بازدید از مراسم آغازین شروع به کار مدارس، توزیع کتب درسی، سرویس‌های حمل و نقل و برگزاری دوره توانمندسازی مدیران مدارس در دستور کار معاونین آموزش و پرورش است.  

وی با بیان اینکه کار سازماندهی معلمان رو به پایان است و ظرف یک تا دو روز آینده این کار تکمیل می‌شود، افزود: امسال هیچ وقفه‌ای در برنامه‌های بازگشایی مدارس نخواهیم داشت و کلاس بدون معلم و دبیر در سطح این شهرستان از همان ابتدا نخواهیم داشت.

 سپس معاونین اداره‌ آموزش و پرورش بویراحمد هر کدام به تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه کاری خود پرداختند و تصمیم بر این شد تا با بررسی کامل و دقیق حوزه کاری خود نسبت به رفع هرگونه مشکل در اسرع وقت اقدام کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.