گیلان؛

۲۰۰ غرفه عرضه دام زنده برای عید قربان در رشت

۲۰۰ غرفه عرضه دام زنده برای عید قربان در رشت تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

 مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت گفت: با توجه به مصوبه فرمانداری رشت مبنی بر ساماندهی دام زنده و گوسفند عید قربان، دو مکان برای این کار در رشت پیش‌بینی کردیم.

  علیرضا اعلایی افزود: مکان اول عرضه دام زنده در سه کیلومتری جاده جیرده و مکان دوم جاده تهران جنب سازمان آرامستان‌ها است.

وی گفت: از عصر امروز دامداران بومی و غیربومی، عرضه دام زنده را به شهروندان انجام می‌دهند و تا عید قربان نیز عرضه دام زنده ادامه دارد.

اعلایی از حضور بیش از 200 غرفه عرضه دام زنده در مکان‌های پیش‌بینی شده خبر داد و افزود: با توجه به مصوبه فرمانداری، نمایندگان دامپزشکی، صنعت، معدن و اداره بهداشت در محل‌های عرضه برای نظارت بهداشتی و قیمت‌گذاری حضور دارند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری رشت با بیان اینکه بازار فروش برنج محلی گیلان از 10 تا 20 شهریور در حال برگزاری است، گفت: بازار برنج با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گشایش یافت.

اعلایی از حضور 30 غرفه در بازار برنج محلی گیلان خبر داد و افزود: در این غرفه‌ها، فروشندگان محصولات کشاورزی و تولیدکنندگان برتر، محصولات خود را ارائه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری رشت گفت: در این نمایشگاه، محصولات برنج نظیر آرد برنج و پخت رشته خشکار نیز برای استفاده شهروندان ارائه شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گیلان ، رشت ، عید قربان ، ذبح دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.