آبادان؛

اولویت قراردادن ساماندهی نقاط حادثه خیز شادگان

ساماندهی نقاط حادثه خیز شادگان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛آلبوغبیش  معاون فرماندار شادگان گفت: باید ساماندهی نقاط حادثه خیز در اولویت قرار گیرد و خیابان امام گنجایش ترافیک را ندارد.

نعمت اله البوغبیش در جلسه شورای ساماندهی ترافیک شهرستان بر ضرورت تسریع در ساماندهی نقاط حادثه خیز شهرستان تاکید و همچنین به ابلاغ اخیر اعتبارات عمرانی استانی، نفت و ماده ۱۸۰ قانون بودجه سال ۹۵ اشاره کرد.

وی افزود: دستگاههای اجرایی مرتبط با ترافیک شهرستان موظف هستند در پیشنهاد و تصویب پروژه های عمرانی، ساماندهی نقاط حادثه خیز را در اولویت قرار دهند.

معاون فرماندار شادگان همچنین بر لزوم و اهمیت روان سازی ترافیک در خیابان امام خمینی تاکید کرد و گفت: استاندار خوزستان جهت احداث خیابان پیش بینی شده ۱۲ فروردین (موازی خیابان امام) قول مساعد تامین اعتبار را داده و تحقق آن مستلزم پیگیری جدی و مستمر شهرداری است.

نعمت الله آلبوغبیش، یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان را جاده کمربندی و تقاطع آن با جاده های یوبه سعدی و بیمارستان شهید معرفی زاده و دیگر خیابانهای فرعی شهر شادگان عنوان کرد.

وی گفت: اداره راه و شهرسازی باید هرچه سریعتر نسبت به اجرای مصوبات جلسات شورای ترافیک و احداث آیلند در وسط جاده کمربندی حد فاصل میدان قمی تا میدان بسیج اقدام کند.

آلبوغبیش با اشاره به توسعه شهر شادگان و چومه سید علوان و عبور جاده کمربندی از میان شهر و اتصال خیابانهای فرعی و جاده های متعدد به آن و افزایش احتمال تصادفات و وقوع حوادث ناگوار و تلفات جانی، بر ضرورت احداث جاده کمربندی جدید در مسیر مناسب خارج از محدوده شهری توسط راه و شهرسازی تاکید کرد .

معاون فرماندار شادگان با توجه به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، بر لزوم تمهیدات لازم جهت روانسازی ترافیک در مسیر مدارس و تردد دانش آموزان و نصب علائم راهنمایی هشدار دهنده و خط کشی خیابان ها به ویژه جلوی درب مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.