آبادان؛

تحقق رشد اقتصادی 4.5 درصدی با افزایش سرمایه گذاری خارجی

رشد اقتصادی 4.5 درصدی با افزایش سرمایه گذاری خارجی تحقق می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛علی کاردر معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت:تحقق رشد 4.5 درصدی اقتصادی با افزایش سرمایه گذاری خارجی در کشور محقق می شود.

علی کاردر در آیین تحویل ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان خرمشهر به اداره ورزش و جوانان این شهرستان، افزود:برخی کشورهای همسایه نظیر آذربایجان و ترکیه توانسته اند با افزایش سرمایه گذاری خارجی و جذب این سرمایه ها، به رشد بالای اقتصادی دست یابند.

وی گفت:اگرچه خوزستان از منابع عظیم انرژی برخوردار است، نتوانسته آنگونه که شایسته و بایسته است از این امکانات در راستای توسعه پایدار و رونق اقتصادی همه جانبه استفاده کند.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه شرکت نفت نیز نظیر دیگر سازمان های دولتی بخش کوچکی از درآمدهای کشور را دارد ولی به لحاظ نگاه مسئولیتی در راستای توسعه نقش آفرینی می کند، افزود:لازم است در این راستا، رشد بخش نفت به عنوان بخش مزیت نسبی کشور همراه با توسعه حوزه های پیرامونی فراهم شود.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان نیز گفت:ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان، استاندارد و مورد تایید فیفا است که با امکان برگزاری مسابقات کشوری با اعتبار 527 میلیارد ریال بهره برداری شد.

سلطان کمالی راه اندازی این ورزشگاه را عامل رونق اقتصاد خرمشهر خواند و افزود:برای برگزاری مسابقات کشوری باید تمامی استاندارد های لازم ویژه هتل ها، فروشگاه، خیابان ها و سایر امکانات رعایت شود.

علی کاردر معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، ولی الله حیاتی معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان و دیگر مدیران استانی و محلی از ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان دیدن کردند و این ورزشگاه با امضای توافقنامه ای به اداره ورزش و جوانان خرمشهر تحویل شد.

پروژه احداث ورزشگاه 15 هزار نفر نفت و گاز اروندان با اعتباری بالغ بر 527 میلیارد ریال در زمینی به وسعت 138 هزار متر مربع آغاز شد.

این ورزشگاه دارای زمین چمن فوتبال به مساحت هفت هزار و 140 مترمربع، پیست تارتان دو و میدانی، سکوی مسقف تماشاچیان، پارکینگ با ظرفیت دو هزار خودرو، محوطه سازی، جاده ورودی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.