مرفاوی: اگر اشتباهی رخ داده داوران باید عذرخواهی کنند/الهامی کار خاصی نکرد

سرمربی تیم صبای قم اعتقاد دارد در صورت اثبات اشتباه داور مسابقه،وی باید عذرخواهی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از مسابقه تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: تا قبل از دریافت گل در نیمه نخست، بازی را کنترل کرده بودیم اما متاسفانه به دلیل کم تجربگی بازیکنان غافلگیر شده و دروازه ما باز شد.

وی افزود: از بازیکنان تیم راضی هستم و آنها تمام تلاش خود را انجام دادند و خوشبختانه شرایط تیم خیلی بهتر شده و امروز هم در برابر تیم بسیار قدرتمندی بازی می کردیم.

 مرفاوی در رابطه با قرار نگرفتن بازیکنان باتجربه در ترکیب اصلی، گفت: عبدالکریم اسلامی به دلیل تمرین کمتر با تیم و غلامرضا عنایتی به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی حضور نداشتند و ما بر اساس تجربه، آنها را در لیست 18 نفره قرار داده بودیم، میلاد ابطحی نیز که به تازگی از تیم راه آهن به تیم صبای قم پیوسته است، به دلیل حضور در چهار بازی آخر این تیم در ترکیب اصلی صبا حضور یافته بود.

سرمربی صبای قم در رابطه با صحنه داوری گل صبای قم اظهار کرد: درباره گل نمی‌توانم چیزی بگویم چون فاصله من تا خط کناری زمین زیاد بود و ندیدم چه اتفاقی افتاده است. در مورد این صحنه باید کارشناسان داوری نظر بدهند و اگر اشتباهی رخ داده باید داوران عذرخواهی کنند.

 مرفاوی در پایان در رابطه با صحنه اخراج ساکت الهامی گفت: من فقط دیدم او دست‌هایش را به نشانه خوشحالی بالا برد و رو به سمت دروازه حریف شادی کرد و کار خاصی هم نکرد. من فکر می‌کنم ذهنیت بدی نسبت به او وجود دارد که این ذهنیت‌ها باید پاک شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار