سمنان؛

کنگره شعر مدافعان حرم در سمنان

نخستین کنگره شعر مدافعان حرم در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: این کنگره شعر استانی با عنوان «این همه یوسف» در سمنان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حسن رستمیان با اشاره به اینکه فراخوان ارسال آثار در روزهای گذشته منتشر شده بود افزود: شاعران استان سمنان یا دیگر نقاط کشور که تمایل به ارسال آثار به این کنگره دارند؛ تنها تا سی‌ویکم شهریورماه امسال مهلت دارند که آثار خود را به دبیرخانه نخسین کنگره شعر مدافعان حرم ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه درگاه اینترنتی به آدرس wwww.sher.ir برای ارسال آثار شعرای استان سمنان به دبیرخانه این جشنواره در نظر گرفته شده است تصریح کرد: شاعران برای ارسال آثار خود به این کنگره می‌توانند آن را از طریق تلگرام به شماره 09330546184 نیز ارسال کرده یا از طریق پست به آدرس دبیرخانه کنگره شعر مدافعان حرم ارسال کنند.
دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان  افزود:این کنگره شعر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و نیز سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان و موسسه فرهنگی باران شهمیرزاد برگزار می‌شود و آیین اختتامیه این کنگره شعر نیز قرار است؛ نهم مهرماه امسال در شهرستان سمنان برگزار شود.
دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری این کنگره از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان سمنان نیز تقدیر می‌شود عنوان کرد: شعرای مطرح کشور و نیز دو شاعر بین‌المللی از شعرای سرآمد عرب در حوزه شعر مقاومت نیز در آیین اختتامیه این کنگره حضور خواهند یافت.
به گفته رستمیان، به 9 برگزیده نخستین کنگره شعر مدافعان حرم جوایزی مانند سفر به کشور لبنان و دیدار با رزمندگان مقاومت لبنان، سفر به عتبات عالیات و سفر به مشهد مقدی اعطا می‌شود.
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.