کرمانشاه؛

برگزاری جشن ولایت علوی در بقاع متبرکه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در 24 بقعه متبرکه استان خبر داد.

برگزاری جشن ولایت علوی در بقاع متبرکهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حجت الاسلام عباسیان با بیان اینکه ولایت یکی از ارکان اصلی و آموزه های اساسی دین مبین اسلام و به تعبیر دقیق تر، اصلی ترین و اساسی ترین آموزه آن است افزود:تعمیق اعتقادات و ارتقای جایگاه معرفتی عموم مردم نسبت به موضوع امامت و ولایت، ترویج فرهنگ ولایی در راستای ایجاد وقف جدید و استفاده از ظرفیت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های مذهبی از اهداف برگزاری این جشن هاست.

حجت الاسلام عباسیان ولایت را رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: ولایت هیچ گاه جدای از نظام و انقلاب نبوده و نخواهد بود.


وی با اشاره به نیت واقف خیراندیش مرحوم حاج محمدتقی اصفهانی گفت: اطعام فقرا و نیازمندان در روز عید غدیرخم یکی از نیات اصلی این موقوفه ارزشمند کرمانشاه است که همه ساله اجرا شده و امسال نیز می بایست در نقاط مختلف استان برگزار شود.

برپایی همایش بانوان ولایی، اجرای مراسم عقد اخوت، قرائت خطبه غدیر و میثاق نامه را از برخی برنامه هایی عنوان کرد که در این دهه امامت و ولایت انجام می شود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، جشن ، ولایت ، علوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار