کرمانشاه؛

حرم مطهر احمدبن اسحاق میزبان همایش بانوان ولایی

همایش بانوان ولایی در حرم مطهر احمد بن اسحاق در سرپلذهاب برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل ذهاب گفت:اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در ایام دهه ولایت ویژه برنامه هایی دارد که بخشی از آن انجام شده و بخشی در حال انجام است و این به خاطر اهمیت عید غدیر است.

حجه الاسلام قربانی برنامه های اوقاف را بر پایه دو اصل مهم دانست و افزود: اجرای نیات واقفین و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است که اداره اوقاف سعی می کند در برنامه های فرهنگی خود این دو اصل را محور قرار دهد.

وی هدف از اجرای برنامه های غدیر را معرفی شخصیت والای امیرالمؤمنین (ع) به عنوان الگوی حقیقی و عملی انسان کامل و معرفی و تعیین جایگاه امامت و ولایت فقیه به عنوان ادامه امامت معصومین (ع) برشمرد.

حجه الاسلام قربانی بیان داشت: همایش "بانوان ولایی" ویژه بانوان در عصر روز غدیر همزمان با حضور جمعی کثیری از بانوان متدین در حسینه حرم مطهر احمدبن اسحاق(ره) اجرا می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه گفت: برپایی ایستگاه صلواتی،نمایشگاه عکس، اهداء جوایز ، اجرای تواشیح و سخنرانی و مداحی از دیگر برنامه های عیدغدیرخم در بقعه متبرکه احمد بن اسحاق(ره) به شمار می رود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.