بیادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اختلافات گذشته میان برخی از طیف‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب برطرف شده است

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: اختلافات گذشته میان برخی از طیف‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب از بین رفته و تقريباً تفكرشان نسبت به اداره كشور نزديك شده است.

نحسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب وتشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به چرایی دعوت سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی برای حضور مجدد در جلسات شورای مرکزی این تشکل اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی از قدمای جامعه روحانیت مبارز هستند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ادامه داد: کسانی که امروز در اين جامعه سياسی _ مذهبی (جامعه روحانیت) حضور دارند نوعا افرادی هستند که سال‌های طولانی پس از این دو به جامعه روحانیت مبارز پیوسته‌اند. 

وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی می‌توانند تأثیر بسزایی در حفظ وحدت جامعه داشته باشند، تصریح کرد: اختلافات جدی گذشته میان برخی از طیف‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب نوعاً از بین رفته و تقريباً تفكرشان نسبت به اداره كشور نزديك شده است.

بیادی خاطر نشان کرد: جامعه روحانیت مبارز در صورت یافتن جایگاه واقعی‌اش و بكار گرفتن و دعوت از ديگر اعضای قديمی و اثرگذار و از ياران صديق مرحوم امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همچون حجت‌الاسلام و المسلمين علی‌اكبر ناطق‌نوری در جامعه سياسی و اجتماعی كشورمان، می‌تواند در حفظ وحدت جامعه بسیار مفید واقع شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
اونها اختلاف ندارند فقط با این کارهای زرگری مردم را بازی می دهند.
آخرین اخبار