تبریز؛

تمدید ثبت نام برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه کتاب تبریز خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛چمیده فر گفت: با توجه به استقبال و درخواست ناشران، مهلت ثبت نام برای حضور در چهاردهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز که امسال در دهه سوم مهرماه برگزار می شود،  تا 25 شهریور ماه جاری تمدید شد. 

وی افزود: ناشران استانی و کشوری می‌توانند  تا بیست و پنجم شهریورماه جاری از طریق آدرس اینترنتی www.icfi.ir   نسبت به ثبت ­نام جهت حضور در این نمایشگاه اقدام کنند . 

چمیده فر همچنین تاکید کرد: امسال برای تقویت و حمایت از حوزه ی نشر استان،  غرفه ی فروش رایگان در اختیار ناشران استانی قرار خواهد گرفت. 

وی افزود: امسال برای اولین بار علاوه بر ناشران، کتابفروشان استان نیز در نمایشگاه کتاب صاحب غرفه خواهند شد و براین اساس می توانند جهت ثبت نام و حضور در نمایشگاه به اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه نمایند. 

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در کنار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز خبر داد . 

گفتنی است: نمایشگاه کتاب تبریز پس از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در رتبه دوم کیفیت و کمیت قرار داشته و مهم ترین رخداد فرهنگی منطقه محسوب می شود.
 
براساس این گزارش چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از بیست و ششم مهر تا یکم آبان ماه سال جاری با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه نمایشگاه‌های ایران در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود .

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار