برترین های هفته پنجم لیگ برتر؛

نفت تهران برترین تیم هفته تساوی ها/ انصاری بهترین بازیکن هفته پنجم

فرهاد کاظمی و ساسان انصاری عناوین برترین سرمربی و بازیکن هفته پنجم لیگ برتر را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته پنجم لیگ برتر شانزدهم فوتبال ایران را باید هفته تساوی های فوتبال ایران دانست چراکه 6 بازی از هشت دیدار این هفته با نتیجه تساوی به پایان رسید.

در این هفته پرسپولیس با تحمیل تساوی خانگی به تراکتورسازی تیم دوم جدول، به صدرنشینی خود ادامه داد. همچنین روند ناکامی های استقلال در کسب پیروزی در هفته پنجم هم تداوم یافت. سیاه جامگان و نفت تهران هم تیم هایی بودند که طعم شیرین برتری مقابل حریفان را در این هفته دشت کردند.

در ادامه نتایج و برترین های این هفته را می بینید.

گسترش فولاد0- سیاه جامگان1: روح الله سیف اللهی

نفت تهران2- صنعت نفت آبادان1: ایگور پراهیچ و محمد قاضی برای نفت، حکیم نصاری برای صنعت نفت

تراکتورسازی0- پرسپولیس0

سپاهان1-پیکان1: حسین پاپی برای سپاهان و سیامک نعمتی برای پیکان

پدیده0- استقلال خوزستان0

صبا قم1- ذوب آهن1: احمد حسن زاده برای صبا و مرتضی تبریزی برای ذوب آهن

فولاد2- سایپا2: ساسان انصاری و عبدالله ناصری برای فولاد و مسعود حسن زاده و مهدی ترابی برای سایپا

استقلال تهران1- ماشین سازی1: کاوه رضایی برای استقلال و سامان نریمان جهان برای ماشین سازی

بازیکن هفته: ساسان انصاری( فولاد خوزستان)

نفت تهران برترین تیم هفته تساوی ها/ انصاری بهترین بازیکن هفته پنجم

مهاجم سابق پرسپولیس بازگشت پرفروغی به ترکیب فولاد خوزستان داشت. وی با زدن یک گل و خلق چند فرصت مسلم گلزنی، نقش مهمی در کسب تک امتیاز شاگردان نعیم سعدوای مقابل فولاد ایفا کرد. البته تیر دروازه و واکنش های دروازه بان حریف مانع از گلزنی مجدد انصاری در این بازی شد. انصاری با این عملکرد لقب برترین بازیکن هفته پنجم را به خود اختصاص داد.

سرمربی هفته: فرهاد کاظمی(سیاه جامگان)

نفت تهران برترین تیم هفته تساوی ها/ انصاری بهترین بازیکن هفته پنجم

کاظمی که در آخرین هفته لیگ پانزدهم، به شکل معجزه آسایی موفق به ابقای سیاه جامگان در لیگ برتر شد، در پنج هفته ابتدایی فصل جاری هم نتایج فوق العاده ای با تیم مشهدی کسب کرده و این تیم را در فاصله سه امتیازی صدر جدول قرار داده است. اوج کار "دایی فرهاد" فوتبال ایران به دیدار مقابل گسترش فولاد باز می گردد. جایی که تیم فراز کمالوند برای به دست آوردن نخستین پیروزی خود با تمام توان مقابل قرمز و مشکی پوشان مشهدی حاضر شد اما تدابیر فرهاد کاظمی این فرصت را از حریف گرفت و در نهایت روح الله سیف اللهی، تعویض هوشمندانه وی تیر خلاص را به پیکر گسترش وارد کرد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به حساب سیاه جامگان ریخت. با این وضعیت عنوان برترین مربی هفته پنجم به فرهاد کاظمی تعلق می گیرد.

تیم هفته: نفت تهران


نفت تهران برترین تیم هفته تساوی ها/ انصاری بهترین بازیکن هفته پنجم

شاگردان علی دایی در دربی نفتی های لیگ ایران، فوتبال روانی را به نمایش گذاشتند و با خلق موقعیت های متعدد گلزنی در نهایت سه امتیاز طلایی هفته پنجم را کسب کردند. نفت با تداوم روند فعلی بدون شک به یکی از مدعیان لیگ شانزدهم، تبدیل می شود. به همین دلیل نفت تهران عنوان برترین تیم هفته پنجم لیگ را به دست می آورد.

بازی هفته: فولاد. سایپا

نفت تهران برترین تیم هفته تساوی ها/ انصاری بهترین بازیکن هفته پنجم

هرچند کام فوتبال دوستان خوزستانی به دلیل از دست رفتن فرصت پیروزی فولاد مقابل سایپا با گل مهدی ترابی پدیده لیگ پانزدهم فوتبال ایران، تلخ شد اما بدون شک هوادارانی که این بازی را در  ورزشگاه غدیر اهواز دیدند، از تماشای یک فوتبال زیبا لذت بردند. نعیم سعداوی و حسین فرکی در قالب شاگرد و استاد، تیم هایشان را با تدابیر کاملا تهاجمی وارد این بازی کردند و بارها شاهد خلق موقعیت های مسلم گلزنی بودیم. در نهایت نبرد تیم های صنعتی فوتبال ایران به پرگل ترین و مهیج ترین بازی هفته پنجم تبدیل شد.


اتفاق هفته: کتک خوردن اهالی رسانه پس از پایان دیدار تراکتورسازی- پرسپولیس


نفت تهران برترین تیم هفته تساوی ها/ انصاری بهترین بازیکن هفته پنجم

از همان روزی که مشخص شد حساس ترین دیدار هفته پنجم لیگ ایران بین تراکتورسازی و پرسپولیس به دلیل نا آماده بودن ورزشگاه یادگارامام تبریز، باید در زمین تمرین تراکتورسازان برگزار شود، اهالی فوتبال نگرانی خود را نسبت به حواشی محتمل این بازی ابراز کردند. حواشی این دیدار  با پرتاب سنگ به سر دروازه بان کروات پرسپولیس و نیمکت این تیم قبل از آغاز بازی استارت خورد و با فحاشی علیه سرخ پوشان پایتخت، درگیری یکی از لیدرهای پرسپولیس با خبرنگاران تبریز، شایعه چاقو خوردن امیر قلعه نویی و درگیری وی با سرباز نیروی انتظامی ادامه یافت اما اوج این اتفاقات به کتک خوردن عکاسان و خبرنگاران پس از پایان بازی از سوی لیدرهای تراکتور باز می گردد و دوستان لیدر از هر وسیله ای برای حمله به اهالی رسانه که برای انجام رسالت خبری خود رنج سفر از تهران به تبریز را به جان خریده بودند، استفاده کردند. این اتفاق بدون شک نقطه سیاه هفته پنجم لیگ برتر بود.


آمار هفته:

تعداد گل: 14 گل

میانگین گل: 1/75

پرگل ترین بازی: فولاد2. سایپا2( چهار گل)

کم گل ترین بازی: تراکتورسازی0. پرسپولیس0/ پدیده0. استقلال خوزستان0 (بدون گل)

برترین گلزنان لیگ تا پایان هفته پنجم: 3 گل: حسن بیت سعید و رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) مهدی ترابی(سایپا) ایمان مبعلی و محمد قاضی(نفت تهران)


2 گل: کاوه رضایی(استقلال) وحید امیری(پرسپولیس) مرتضی آقاخان(پیکان) محمد ایران‌پوریان و لوسیانو ادینیو(تراکتورسازی) مهدی رجب زاده و مرتضی تبریزی (ذوب آهن) فرید بهزادی کریمی(سپاهان)عبدالله ناصری(فولاد) سامان نریمان جهان(ماشین‌سازی‌تبریز) مسعود حسن زاده(سایپا)




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار