تیموریان: درباره دربی صحبت نمی‌کنم/ هواداران از منصوریان حمایت کنند

کاپیتان ماشین‌سازی تبریز گفت: از هواداران استقلال که من را تشویق کردند،تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ابتدا باید به هواداران استقلال خسته نباشید بگویم و از هواداران ماشین‌سازی که این راه دور از تبریز تا تهران را برای حمایت از ما طی کردند، تشکر کنم.
 
وی افزود: بازی خوبی را شاهد بودیم. استقلال در نیمه اول بعد از گلی که زد، چند فرصت بسیار خوب داشت که خوشبختانه یا متأسفانه نتوانستند استفاده کنند. از دقیقه 30 به بعد ما بازی را کنترل کردیم و چند موقعیت ساختیم که توپ صادقیان به تیر دروازه برخورد کرد.
 
تیموریان تصریح کرد: در 45 دقیقه نیمه دوم نیز ما بسیار بهتر بودیم و گل تساوی را نیز به ثمر رساندیم که اگر خوش‌شانس بودیم، باز هم می‌توانستیم با استفاده از موقعیت‌های دیگر، به گل‌های بیشتری برسیم.
 
هافبک ماشین سازی  افزود: ماشین‌سازی بعد از 20 سال به لیگ برتر برگشته و این مهم‌ترین نکته برای این تیم است که آذری‌ها باید به آن افتخار کنند. من همچنین برای جلال رافخایی و سعید دقیقی آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
وی گفت: باید بگویم شرایط تیم‌مان خوب است و جوان‌های خوبی داریم. آنها باید زودتر پخته شوند. شرایط‌مان هم نرمال است. امیدوارم جزو 5 تیم بالای جدول باشیم.

کاپیتان ماشین‌سازی اظهار داشت: از هواداران استقلال واقعا ممنونم که مرا تشویق کردند. ان‌شالله تیم‌شان را به همین شکل حمایت کنند و  منصوریان هم بماند و به کارش ادامه دهد تا شرایط تیم بهتر شود.
 
تیموریان در خصوص شرایط مالی باشگاه ماشین‌سازی گفت: من مسئول مالی باشگاه نیستم که صحبت کنم. این سوال را از مسئولان باشگاه بپرسید.
 
او در مورد شرایط تیم ملی نیز صحبتی نکرد و فقط به گفتن این جملات بسنده کرد: نه در مورد دربی حرف می‌زنم و نه در مورد تیم‌ملی. فعلا باید به بازی‌های باشگاهی فکر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار