منصوریان: هواداران صبور باشند/ هفته به هفته شرایط تیم بهتر خواهد شد

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: من از هواداران استقلال می خواهم به دنبال حاشیه سازی برای تیم نباشند به طور حتم در هفته های پیش رو تیم نتایج بهتری را کسب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی مقابل ماشین‌سازی گفت: بازی خوب بود و ما کار را خیلی خوب شروع کردیم. ما در 20 دقیقه ابتدایی، چه بعد و چه قبل از گل کنترل بازی را در دست داشتیم. در کل از عملکرد فنی تیم رضایت دارم.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم خط حمله ما خوب عمل کرد، اما بدشانسی آوردیم که توپ‌های‌مان گل نشد، چون موقعیتی را از دست ندادیم. ما در خلق موقعیت خیلی خوب بودیم و از هافبک‌ها و تاکتیک تیمم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول خوب و در نیمه دوم پس از بیرون آمدن اسماعیلی موقعیتی هم ایجاد نکرد و باعث اعتراض هواداران هم شد، گفت: من از هواداران می‌خواهم جو منفی در تیم ایجاد نکنند. آنها دوست داشتند اسماعیلی در زمین بماند، اما وقتی یک بازیکن خودش اعلام می کند که خسته شده، چگونه او را تا پایان مسابقه در زمین نگه دارم . ما به آرامش نیاز داریم و هواداران باید مثل همیشه آرامش ایجاد کنند.

منصوریان در خصوص اعتراض به تعویض بختیار رحمانی تصریح کرد: در مورد بختیار اعتراضی متوجه نشدم، اما باید اظهار کنم وی بازیکن خوبی است و به طور حتم در هفته های آینده با تیم هماهنگ تر خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا قبول دارد تیمی که گل نمی‌زند گل می‌خورد، گفت: من داخل رختکن همین مبحث را مطرح کردم و گفتم فوتبال یک اصل دارد. تیمی که گل نزند، گل می‌خورد. به‌طور مثال کاوه رضایی از نخبه‌های فوتبال ماست و خوشحالیم که او را داریم و بهتر از این هم می‌شود. اسماعیلی بازیکنی است که خیلی خوب بازی می‌کند و ضربه آخر را نمی‌تواند خوب بزند. به‌نظرم تیم حریف دو سه توپ آورد که یکی از آنها را گل کرد. ما باید در تیم‌مان حفظ نتیجه را تمرین کنیم که از هر چیزی مهم‌تر است.

منصوریان در خصوص اینکه آیا از هافبک‌های میانی تیمش رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: رضایت دارم . امید یکی از بهترین هافبک‌های ایران است. فرشید هنوز نیاز به زمان دارد، اما من از هر دوی آنها راضی‌ام.

وی اظهار داشت: تشخیص کادرفنی این بود که مگویان به سمت چپ برود. ساختار خط دفاعی ما خوب بود که حسینی خوب بازی کرد و پادوانی هم نیاز به زمان دارد. به‌نظرم باید برای بهتر شدن ساختار دفاعی تا هفته هفتم، هشتم به ما فرصت بدهید. ما به‌دنبال استحکام خط دفاعی هستیم که از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا از حقدوست در دربی استفاده خواهد کرد یا نه، خاطرنشان کرد: برای دربی کاملاً آماده‌ایم. در طول هفته باید فقط روی مسائل روحی و روانی کار کنیم. باید به بازیکنانم آگاهی بدهم که با چه تیمی بازی داریم. حریف‌مان بسیار قوی است و قابل احترام. 

منصوریان درباره اینکه لب خط آرام و قرار ندارد و شاید همین مسئله به بازیکنانش فشار وارد می‌کند و استرس می‌دهد، گفت: نه، با این حرف شما موافق نیستم. تجربه سرمربی گری تیم ملی امید و نفت را در کارنامه ورزشی ام تجربه کرده ام . بازیکنان جوان همیشه به انگیزه نیاز دارند.

وی تأکید کرد: تیم جوان لحظه به لحظه نیاز به انرژی از سوی سرمربی‌اش دارد. من چیز خاصی به بازیکنانم نمی‌گویم که استرس بگیرند و صدای 50 هزار نفر روی سکوهاست که بازیکنان صدای مرا نمی‌شوند و فقط من را می‌بینند که انرژی مثبت بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار