طلایی مطرح کرد؛

تردد کامیون‌های نفت در محله شهران خطرناک است/ باغات «کن» و «فرحزاد» قبل از ساخت و ساز غیر مجاز تعیین و تکلیف شوند

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر کامیون‌های نفت در منطقه شهران تردد می‌کنند که این موضوع بسیار خطرناک است.

تردد کامیون‌های نفت در محله شهران خطرناک است/ باغات «کن» و «فرحزاد» قبل از ساخت و ساز غیر مجاز تعیین و تکلیف شوندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در دویست و نود یکمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به حادثه شهران، اظهار داشت: هنوز هیچ گونه تعیین و تکلیفی در خصوص افراد حادثه دیده این محله انجام نشده، به همین دلیل شهروندان از شهرداری تقاضا دارند تا نسبت به رفع مشکلات موجود در این محل پیگیری‌ها انجام شود.
 
وی افزود: در حال حاضر شهروندان در این منطقه با مشکلاتی روبرو هستند و به همین منظور تقاضا داریم که مراجع زیربط مقصران این حادثه را شناسایی و اقداماتی برای رفع مشکل شهروندان این منطقه انجام دهد.
 
نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به موضوع تردد کامیون‌های نفت در منطقه شهران یادآور شد: تردد این کامیون‌ها بسیار خطرناک است، به همین دلیل باید مسئولان مساله مخازن سوخت را در غرب تهران و منطقه شهران مورد بررسی قرار دهند.
 
وی اضافه کرد: بدون شک امروزه تا حادثه‌ای رخ ندهد، مسئولان به فکر حل مساله نمی‌افتند، به همین دلیل درخواست دارم تا تدابیر لازم برای حل این مشکل و همچنین جابه جایی مخازن به مکان دیگر انجام شود.
 
نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به موضوع بحث باغات کن و مشکلات اهالی تصریح کرد: امروزه اهالی این منطقه در خصوص مشکلات به وجود آمده اعتراضاتی دارند، اما آن گونه که باید جواز قطعی درباره مسائل خود دریافت نکردند، به همین منظور باید در این منطقه تعیین و تکلیف‌های لازم انجام شود.
 
طلایی ادامه داد: بدون تردید اگر اقدامات  اساسی در خصوص این باغات صورت نگیرد، در دراز مدت شاهد تخریب باغات و ساخت و سازهای  غیر مجاز در باغات کن خواهیم داشت.
 
وی گفت: در خصوص وضعیت باغات کن باید یک تعیین و تکلیف مد نظر قرار گیرد و همچنین درخواست می‌شود تا برای منطقه فرحزاد هم مانند باغات کن بررسی‌های لازم انجام شود، چرا که فرحزاد هم از این قائده مستثنی نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار