ارومیه؛

دولت عربستان بزرگترین تولیدکننده تروریست در جهان است

امام جمعه پیرانشهر گفت: بی‌تردید دولت عربستان سعودی بزرگترین حامی و تربیت‌کننده تروریست در جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ماموستا مصطفی محمودی با ابراز تاسف از اینکه سیاست‌های خصمانه عربستان سعودی در جلوگیری از سفر حجاج ایرانی به این کشور ادامه دارد اظهار داشت: بی‌تردید دولت عربستان سعودی بزرگترین حامی و تربیت‌کننده تروریست در جهان بوده و کشوری است که راه انحراف و سقوط را در پیش گرفته است.

امام جمعه پیرانشهر گفت: آنها در ظاهر امر، اهل عمل به واجبات اسلامی همانند نماز و روزه بوده اما راه دین را نمی‌دانند چون تنها کار آنها تربیت تروریست در جهان بوده و اگر بدین شکل حرکت کنند تمامی جهان را با اعمال جنایتکارانه خود نابود می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه عربستان سعودی دشمن واقعی ایران اسلامی است تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران اسلامی راهی را در پیش گرفته که راه استدلال، منطق و عقل بوده و مورد توجه و مقبولیت تمامی ملت‌های آزاده جهان است، به همین سبب با جمهوری اسلامی ایران به طور علنی دشمنی می‌کنند.

محمودی دولت عربستان را حکومتی وحشی‌صفت خواند و بیان کرد: وحشی‌گری عربستان در سال گذشته در فاجعه منا بر همگان آشکار شد چون هفت هزار حاجی بی‌گناه به ویژه 500 ایرانی به طور مظلومانه‌ای جان باختند.

امام جمعه پیرانشهر با تاکید بر اینکه حکومت عربستان هیچ ارزشی به انسان قائل نیست افزود: بی‌جهت نیست که رهبر معظم انقلاب اسلامی، عربستان را شجریه خبیثه ملعونه نام نهادند.

محمودی اظهار داشت: بی‌شک اگر سیاست‌های خصمانه عربستان سعودی در جهان ادامه یابد وضعیت امنیتی دنیا بدتر از این شده، هر چند که هم‌اکنون در عراق، یمن، بحرین، سوریه و کشورهای همجوار، شاهد انسان‌کشی و ناامنی و تجاوز به ناموس مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه حکومت عربستان در پی ناامنی در ایران اسلامی است گفت: این حکومت خودکامه درصدد حضور تروریست‌ها در ایران بوده در حالی که کشورمان به برکت وجود ولایت‌فقیه در راس حکومت، با قدرت تمام به پیش می‌رود.

امام جمعه پیرانشهر تصریح کرد:خوشبختانه مردم ایران نیز علاقه‌مند به نظام و مطیع امر رهبری بوده و تا پای جان از انقلاب اسلامی خود دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.